SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Filip Chajzer podejmuje „Wyzwanie Smaku Pepsi”

PepsiCo Poland rusza z coroczną akcją „Wyzwanie Smaku Pepsi”. Ambasadorem tegorocznej edycji zabawy został prezenter telewizyjny Filip Chajzer.

Article

Akcja „Wyzwanie Smaku Pepsi” polega na tym, że konsumenci - poprzez zabawę - decydują czy bardziej smakuje im Pepsi czy inny napój typu cola. Każda osoba biorąca udział w zabawie ma okazję spróbować Pepsi i innego napoju typu cola z nieoznaczonych kubków i zdecydować, który smak bardziej mu odpowiada. Oba napoje są nalewane z nowo otwartych puszek i schłodzone do tej samej temperatury. Ponieważ nie wiadomo, który napój znajduje się w którym kubku, uczestnik kieruje się wyłącznie smakiem.

W tym roku obok klasycznej Pepsi, w akcji promowany będzie również wariant tego napoju bez kalorii.

Ambasadorem tegorocznej edycji „Wyzwania Smaku Pepsi” został Filip Chajzer. Będzie on towarzyszyć uczestnikom zabawy niemal przez całe wakacje nad morzem na specjalnej "Plaży Pepsi".

Kampania ma mieć szerokie wsparcie reklamowe w mediach. Szczegółów zaplanowanych działań nie udało nam się ustalić.

PepsiCo organizuje letnią edycję „Wyzwania Smaku Pepsi” od kilku lat. Od ub.r. prowadzona jest ona również zimą.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Filip Chajzer podejmuje „Wyzwanie Smaku Pepsi”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
A lubiłem Pepsi...
17 9
odpowiedź
User
hmm
Ten Pan jest trochę zabawny: w weekendy martwi się o śmieci nad Wisłą, a w tygodniu reklamuje wodę z cukrem.
16 9
odpowiedź
User
Kawka
Czy ten gość ma potencjał reklamowy , czy tylko dobrego menadżera + układy ? Dla mnie zachowuje się jak półgłówek ....
16 9
odpowiedź
User
Slawo
To bardzo proste, Pepsi ma więcej cukru niż inne napoje więc pierwsze wrażenie dla pijącego częściej jest na jej korzyść. Za to po wypiciu całego napoju zbiera na wymioty.
14 9
odpowiedź
User
Lol
W reklamie jest błąd, zwróćcie uwagę, który napój wlewany jest w jakim miejscu. Czyli jeden z ochotników wybiera CocaColę a drugi Pepsu
9 8
odpowiedź