SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Filip Fiedorow nowym dyrektorem marketingu OLX

Filip Fiedorow został nowym dyrektorem marketingu platformy sprzedażowej OLX - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w Netto Polska i polskim oddziale IKEA.

Filip FiedorowArticle

Filip Fiedorow dyrektorem marketingu OLX jest od początku października br. 

Do jesieni 2022 roku - przez blisko 2 lata - był chief marketing officerem i członkiem zarządu sieci sklepów Netto Polska.

W latach 2016 - 2020 pracował w polskim oddziale IKEA. Najpierw przez ponad dwa lata był dyrektorem marketingu, a potem dyrektorem regionalnym.

Wcześniej, przez trzy lata, był szefem marketingu w Lidl Polska. 

W latach 2006-2013 zawodowo związany był z Kompanią Piwowarską. Zajmował się tam m.in. marketingiem marki piwa Tyskie (m.in. jako brand director), a także był brand managerem marek Grolsch, Lech Premium i Lech Pils.

Karierę zawodową zaczynał w 2003 roku w agencji reklamowej Tequila/TBWA. 

Ostatnio szefem marketingu OLX był Marcin Sienkowski, który opuścił tę firmę po niemal dekadzie pracy w czerwcu tego roku. W sierpniu został szefem marketingu e-sklepu Łazienka Plus.

Dołącz do dyskusji: Filip Fiedorow nowym dyrektorem marketingu OLX

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kate
Gratulacje Filip! Super
odpowiedź
User
#marketer
Mega! 👍
odpowiedź
User
Kózka
🙌 olx dobry ruch
odpowiedź