SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Filip i Zygmunt Chajzerowie reklamują loterię promującą rejestrowanie prepaidów w Play (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła promocję „#KartaMilionWarta” skierowaną do osób rejestrujących numery prepaidowe. Wspiera to kampania reklamowa, w której występują Filip i Zygmunt Chajzerowie.

Article

Aby wziąć udział w loterii, należy na stronie kartamilionwarta.pl zgłosić swój numer prepaidowy zarejestrowany w sieci Play. Otrzymuje się wtedy jeden los, a kolejne można zdobyć za doładowania swojego konta: jeden za doładowanie kwotą 5-9 zł, trzy za doładowanie kwotą 10-29 zł, 10 za doładowanie kwotą 30-49 zł, a 20 losów za doładowanie kwotą minimum 50 zł.

W finale akcji 17 lutego zostanie wylosowana nagroda w wysokości miliona zł oraz pięć nagród po 100 tys. zł. Ponadto co tydzień od 12 stycznia do 16 lutego odbędzie się sześć losowań, w których przyznanych zostanie 250 przedpłaconych kart Visa o wartości 1000 zł.

Za organizację loterii odpowiada agencja Unique One.

 

Akcję wspiera kampania reklamowa, w której występują Filip i Zygmunt Chajzerowie. Tak jak znane osoby wcześniej reklamujące Play, odwiedzają punkt sprzedaży tej sieci. Filip wciela się w rolę reportera telewizyjnego, a Zygmunt nawiązuje do tego, że od wielu lat promuje środki do prania Vizir.

 

W poprzedniej kampanii promującej rejestrowanie numerów prepaidowych w Play wystąpiły znane osoby wcześniej reklamujące tę sieć, a także youtuberzy.

Nowa akcja reklamowa jest realizowana w telewizji, radiu, internecie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży Play.

Za kreację ALT-owych reklam Play odpowiada agencja Grandes Kochonos, za reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie - agencje Artegence i Isobar Polska, za reklamy BTL-owe - agencja Plej, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Filip i Zygmunt Chajzerowie reklamują loterię promującą rejestrowanie prepaidów w Play (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
awa
A mówił chłopczyk, żeby nie łączyć go z ojcem. Że on sam, że taki zdolny... itp
7 5
odpowiedź
User
meg
awa a co zazdrościsz? Jest taka maść na ból tylnej części ciała...to sobie posmaruj.
6 5
odpowiedź
User
duoop
no mam taki dodatkowy numer i nawet miałe o zarejestrować ale jak taki laluś mnie namawia to odpuszczę
6 2
odpowiedź
User
Dominator
Fajnie im to wyszło. W sumie im się super sprawa trafiła, bo obaj na tej reklamie ładnie zarobili.
3 4
odpowiedź
User
j
awa a co zazdrościsz? Jest taka maść na ból tylnej części ciała...to sobie posmaruj.


Sam sobie posmaruj bo faktem jest, że gdyby nie ojciec to on by w telewizji nie pracował.
7 2
odpowiedź
User
bbb
awa a co zazdrościsz? Jest taka maść na ból tylnej części ciała...to sobie posmaruj.


Sam sobie posmaruj bo faktem jest, że gdyby nie ojciec to on by w telewizji nie pracował.


A skąd wiesz? Każdy kto ma odpowiedni poziom samozaparcia może pracować w TV, czy gdzie tam chce :), ale Ty pewnie wiesz lepiej:)
3 1
odpowiedź
User
kozanostra1992
Jakby to powiedziała Zuzka z serialu Przyjaciółki... "Ja pieprzę!". :/
3 0
odpowiedź
User
klasyk
no cóż, TO jabłko wylądowało od jabłoni w odległości lat świetlnych
2 1
odpowiedź
User
eljot
Miałem przenieść numer do Play,ale z powodu udziału w reklamie DEBILI chajzerów rezygnuję.ŻENADA.
1 0
odpowiedź
User
Nicola
Ojciec ujdzie w (dużym) tłoku ale młodszy jest nie do strawienia. Ma taką jakąś bezmyślną twarz.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing