SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Filip Pniewski i Katarzyna Dobrowolska w The Digitals

Filip Pniewski został nowym art directorem, a Katarzyna Dobrowolska nowym traffic managerem w agencji interaktywnej The Digitals.

Filip Pniewski i Katarzyna DobrowolskaFilip Pniewski i Katarzyna Dobrowolska

Filip Pniewski wcześniej pracował jako art director w agencjach Isobar Poland i Grey Group. Realizował kampanie dla takich marek jak Play, Redd’s, PKO BP, Lotos, Łomża, Black, LG, AXN, Ipanema, Knorr czy Microsoft.

Katarzyna Dobrowolska jako traffic manager będzie zarządzać w The Digitals timingami realizacji działu kreacji oraz pośredniczyć w kontaktach z działem client service.

Dobrowolska ma doświadczenie na stanowiskach office managera w agencji Gutenberg Networks (należącej do Grupy DDB Warszawa) i bookerki w agencji modeli AMQ. Karierę zawodową zaczynała jako junior project manager w Barlett Productions i summer76, gdzie asystowała przy produkcji eventów i filmów korporacyjnych.

Dołącz do dyskusji: Filip Pniewski i Katarzyna Dobrowolska w The Digitals

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl