Filmweb wprowadza płatną wersję bez reklam i ze zniżkami do Multikina. Cena od 3,25 do 3,90 zł miesięcznie

Na portalu Filmweb wprowadzono płatną opcję Filmweb+, w ramach której użytkownik może przeglądać serwis bez reklam oraz korzystać z 15 proc. zniżki w kinach Multikino. Ofertę można wykupić na miesiąc, pół roku lub rok, kosztuje od 3,25 do 3,90 zł miesięcznie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Filmweb wprowadza płatną wersję bez reklam i ze zniżkami do Multikina. Cena od 3,25 do 3,90 zł miesięcznie

W ramach Filmweb+ użytkownik ma dostęp do Filmwebu bez reklam oraz 15 proc. zniżki w kinach Multikino. Rabat ten dotyczy dwóch biletów na dowolny seans 2D lub 3D oraz dwóch zestawów barowych każdego dnia.

Filmweb+ można wykupić na miesiąc za 3,90 zł, na pół roku za 21 zł (co daje 3,50 zł miesięcznie) oraz na rok za 39 zł (3,25 zł miesięcznie). Za wszystkie warianty można płacić kartą, a za półroczny i roczny - także przelewem internetowym. Pakiet miesięczny odnawia się automatycznie (chyba że użytkownik z niego zrezygnuje), a pakiet roczny i półroczny należy prolongować na kolejny okres.

Jesienią 2017 roku Filmweb wprowadził mechanizm, w ramach którego użytkownicy korzystający z adblocków nie mają dostępu do większości treści w bazie filmów, serialu i gier. Przedstawiciele portalu już wtedy zapowiadali płatne opcje korzystania z niego.

- Usługa Filmweb+ jest elementem naszej strategii radzenia sobie z adblockiem. Ma ona stworzyć alternatywę dla użytkowników, którzy nie chcą oglądać reklam podczas przeglądania Filmwebu. Dzięki niej każdy użytkownik będzie miał możliwość wyboru konsumpcji treści - komentuje Krzysztof Michałowski, dyrektor zarządzający Filmwebu.

Serwis zapowiada, że w najbliższym czasie w płatnej ofercie pojawią się zniżki od kolejnych partnerów.

- W najbliższym czasie do Multikina dołączą nowi partnerzy Filmweb+ oferujący atrakcyjne zniżki dla naszej społeczności. Liczymy, że nasza propozycja spotka się z dużym zainteresowaniem, ponieważ daje możliwość zdecydowania każdemu użytkownikowi, w jaki sposób chce przeglądać portal. Jestem też przekonany, że pozwoli uczynić jeszcze bardziej skuteczną naszą kampanię na rzecz używania Filmwebu bez adblocka - dodaje Krzysztof Michałowski.

W 2017 roku Filmweb miał 15,3 mln zł przychodów sprzedażowych i 3,87 mln zł zysku netto. Prawie wszystkie wpływy pochodziły z reklam.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"