"Find your magic" - "Sokół" w nowej kampanii Axe (wideo)

Ruszyła nowa kampania marki kosmetyków Axe (Unilever Polska), której bohaterem jest Wojciech "Sokół" Sosnowski. Akcję pod hasłem "Find your magic" przygotowały firmy DDB&Tribal, Papaya, Mindshare i Ateleir PR.

km
km
Udostępnij artykuł:

W najnowszym spocie Axe raper Wojciech "Sokół" Sosnowski jest pokazywany od trochę mniej znanej strony.

Za kreację spotu odpowiada agencja DDB&Tribal, wyreżyserował go Krzysztof Kiziewicz, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a produkcją spotów - studio filmowe Papaya. Działania PR wspiera Atelier PR.

W tegorocznej odsłonie kampanii planowana jest również aktywacja konsumencka.

Axe było już w zeszłym roku wspierane reklamami z hasłem "Find your magic". W wiosennej kampanii także wziął udział "Sokół", a jesienią markę promował kaskader.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana