FireFly Interactive zastępuje FireFly Technology

Agencja FireFly Technology zmieniła nazwę na FireFly Interactive. Ma to podkreślać poszerzoną ofertę firmy w zakresie marketingu internetowego, m.in. w social media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Początkowo oferowaliśmy technologiczne wsparcie dla działań 360 stopni realizowanych w ramach FireFly Group. Kolejnym etapem rozwoju całej grupy jest zintensyfikowanie działań w obszarze dwukierunkowej komunikacji z konsumentem i stworzenie brandu wyspecjalizowanego w tym zakresie - tak powody rebrandingu FireFly Technology na FireFly Interactive przedstawia Michał Borychowski, CEO agencji. Firma realizowała już projekty z zakresu social media i interactive dla takich klientów jak m.in. Bank BPH, GE Money, LOT, Burger King, KFC i Nike. - Teraz chodzi nam o rozwój oferty i podkreślenie naszych mocnych kompetencji w tym obszarze - podkreśla Borychowski. FireFly Interactive zyskała nowe logo, które ma symbolizować żywotność i interaktywność, oraz claim „Be really social & interactive on line”. Pełny rebranding agencji został wdrożony z początkiem października. Klientami FireFly Interactive są już Bank BPH, dla którego agencja realizuje akcję Zwykły Bohater (więcej o niej), oraz Ambasada USA, dla której agencja prowadzi działania w social media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day