SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Firma Carry w ofensywie

Ruszyła nowa kampania outdoorowa firmy odzieżowej Carry.

W wybranych miastach w Polsce ruszyła nowa kampania outdoorowa firmy odzieżowej Carry, promująca kolekcję jesień/zima 2005.

Kampanię przygotowała agencja reklamowa CGS studio z Poznania.

             

Zakres działań agencji objął opracowanie koncepcji kreatyw-nej, organizację sesji fotograficznej, stylizację, casting modeli, przygotowanie projektów graficznych oraz przygoto-walnię do produkcji wszystkich nośników. Do ekspozycji wy-korzystano klasyczne billboardy, backlighty, frontligthy oraz megaboardy (największy, o wymiarach 24,22m x 9,22m, eksponowany jest w Łodzi).

- Kampania ma charakter wizerunkowy. Podstawowym zadaniem postawionym przed nami było stworzenie kreacji wyróżniającej Carry jako markę dynamiczną, skierowaną do ludzi młodych, energicznych, odważnych. Klientowi bardzo spodobał się zaproponowany przez nas sposób kadrowania i dobór kolorów.
Nie lada wyzwaniem było dopasowanie tego samego motywu fotograficznego do bardzo różnych formatów nośników (od pionowych - np. 1mx4m przez kwadratowe, po poziome w proporcjach 14mx4m) - powiedziała nam Agnieszka Chocaj, account manager CGS.
 
Fotografie wykonał znany fotograf - Leszek Wesołowski - wykładowca poznańskiej ASP.

Kampania obecna jest w Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie i Bydgoszczy. Potrwa do końca października (z możliwością przedłużenia).

Media planował AMS.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Firma Carry w ofensywie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl