SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fixly ma nowego brand hero i strategię marki

Kampania "Fix Lee, jak Fixly od usług" ma pokazywać, że nawet na najbardziej niezwykłe zapytania i zlecenia na platformie Fixly (należącej do Grupy OLX) znajdą się fachowcy chętni do ich realizacji. Tych fachowców ma znaleźć nowy brand hero marki - Pan Fix Lee. Kreację przygotowała Feeders Agency.

Powstanie brand hero i nowego pozycjonowania marki poprzedziły kilkumiesięczne warsztaty strategiczne poprowadzone przez Feeders Agency. W ich wyniku marka zyskała m.in. nowy archetyp, tonality i długofalowy plan komunikacji.

Zobacz: Wojciech Mecwaldowski w kampanii Fixly "Prawdziwi profesjonaliści"

Fixly z nowym brand hero - Panem Fix Lee

 - W nowym pozycjonowaniu wyszliśmy z insightu, z którym wielu może się utożsamić: kiedy wiesz, że masz na kogo liczyć, że w razie problemu poradzisz sobie z sytuacją, rozwiążesz problem, opanujesz sytuację, załatwisz sprawę - jesteś bardziej odważny/a w życiu, w działaniach i realizowaniu planów. Innymi słowy: jesteś jak James Bond, kiedy wiesz, że pod ręka masz swojego Q”. - mówi Kuba Sagan, co-founder Feeders Agency.

- Fixly jest Twoim bohaterem, który wykorzystując swoje możliwości technologiczne, wiedzę i budując siatkę relacji (ponad 220 000 wykonawców oferujących ponad 400 rodzajów usług), pozwala Ci realizować potrzeby i marzenia. Masz kontrolę, pewność i poczucie bezpieczeństwa, a dodatkowo dzięki unikalnemu sposobowi działania aplikacji Fixly - rozwiązanie samo znajduje Ciebie! - dodaj Zuzanna Łuszczewska, growth manager Fixly,

Zobacz: Fixly w dokumentalnej kampanii pokazuje, jak szuka się podwykonawców

W spocie wizerunkowym zobaczymy pełnego humoru i spokoju Pana Fix Lee. Nasz bohater spotyka na swojej drodze ludzi, którzy potrzebują pomocy w lekko absurdalnych sytuacjach - ktoś psując kontakt wysadza korki na całym osiedlu, a mała dziewczynka marzy o zjeżdżalni, tylko nie takiej w ogrodzie, a na domowych schodach! Fix Lee w zderzeniu z tymi sytuacjami zachowuje luz, pokazując że na każdego rodzaju zlecenie  i marzenie znajdą się chętni wykonawcy na Fixly.

W ramach kampanii Feeders Agency przygotowało spot 30 i 15 sek., 6 sek., kampanię OOH, bumpery do digitalu, plan komunikacji social media oraz assety display. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Warsaw Production, a reżyserią Aurelia Frydrych-Zdanowska i Paweł Zdanowski.

Postprodukcja obrazu i dźwięku odbyła się w Film Garden. Produkcja assetów do digitalu została wykonana in-house przez dział Motion Design Feeders.

Dołącz do dyskusji: Fixly ma nowego brand hero i strategię marki

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm...
czy mam rozumieć, że jak wezwę szpeca z fixly, to całe miasto będzie bez prądu?
odpowiedź
User
Fizjasz
Czyli mam rozumieć, że na fixly są ludzie, którzy więcej zepsują niż naprawią?
odpowiedź