SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fleishman Hillard i Mastermind Media przygotują kampanię podkarpackiego

Konsorcjum agencji Fleishman Hillard i Mastermind Media zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii informacyjno-promocyjnej poświęconej promocji gospodarczej województwa podkarpackiego. Pokonało w nim agencje Althermedia, Effective Media Solutions oraz konsorcjum złożone z Unlimited i Media Group.

Article

Wybrane agencje zajmą się też przygotowaniem koncepcji, stworzeniem media planu, wykonaniem prac projektowych oraz ich wdrożeniem. Wykorzystane w niej zostaną najbardziej efektywne narzędzia i formy promocji, m.in. reklama radiowa, prasowa, zewnętrzna, kinowa i działania public relations.

Kampania promocyjna jest realizowana w ramach projektu promocja gospodarcza województwa podkarpackiego, finansowanego ze środków unijnych. Jej celem ma być wzmocnienie rangi regionalnej gospodarki, poprzez promocję gospodarczą województwa oraz stref aktywności gospodarczej (terenów inwestycyjnych) w wymiarze krajowym i międzynarodowym.

Władzom regionu zależy na wzroście rozpoznawalności regionu oraz poprawie wizerunku regionalnej gospodarki pod względem gospodarczym, pobudzenia eksportu produktów i usług z terenu województwa podkarpackiego, wzroście inwestycji krajowych i zagranicznych w województwie, promocji podkarpackich firm – głównie małych i średnich przedsiębiorstw oraz rozwoju turystyki biznesowej.

W przetargu władz podkarpackiego wpłynęły cztery oferty. Oprócz tej złożonej przez wybrane do współpracy agencje Fleishman Hillard i Mastermind Media, złożyły je też: agencje Althermedia, Effective Media Solutions oraz konsorcjum złożone z firm Unlimited i Media Group.

Zwycięska oferta została wyceniona dokładnie na 1 499 806,32 zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fleishman Hillard i Mastermind Media przygotują kampanię podkarpackiego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl