SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fluid zmienił layout

Magazyn, ukazujący się od 2000 roku, pojawił się w kwieniowym 61 wydaniu w całkiem nowej szacie graficznej. Inne jest też logo pisma.

Prace nad odświeżeniem formuły graficznej magazynu trwały od początku roku. Autorem nowego layoutu jest Piotr Bujnowski.

„Mamy na wiosnę nowe ubranie - jest czyste, lekkie i przejrzyste. Przyjemnie będzie się w nim pokazać“ - mówi Robert Kowalik, redaktor naczelny pisma. „Tematycznie wciąż chcemy wskazywać na sprawy, które przede wszystkim nam wydają się ciekawe. Nie oglądamy się na wszechobecną celebrację. Osobom ciekawym świata sztuki, filmu, muzyki, mody i designu mamy ambicję pokazania tego co, naszym zdaniem, warte jest ich zastanowienia“.

Pismo, którego wydawcą i współtwórcą jest Marzena Biernacka, polepsza jakość działów bliższych życiu codziennemu czytalnika.

Więcej jest mody tej z wyższej półki, ale też tej wymiernej dla  kieszeni i  i stylu wspólczesnego młodego Polaka.

 Miesięczny nakład "Fluidu" wynosi według danych wydawcy 50 tys. egzemplarzy, z czego średnio sprzedaje się około 37 tys.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fluid zmienił layout

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl