SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Flyberry zrealizuje tegoroczną kampanię „Mam kota na punkcie mleka”

Polska Izba Mleka rozstrzygnęła przetarg na kompleksową realizację tegorocznej kampanii promocyjno-informacyjnej pod hasłem „Mam kota na punkcie mleka” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Do współpracy wybrała firmę Flyberry.

Przetarg trwał od grudnia 2019 roku. Polska Izba Mleka nie podała pełnej listy agencji w nim uczestniczących. Poinformowała jedynie, że do współpracy wybrała firmę Flyberry, a odrzuciła (ze względów formalnych) ofertę firmy Compania.

Zaplanowane przez Polską Izbę Mleka mają potrwać 10 miesięcy a ich budżet wynosi niespełna 893 tys. zł.

Będą promować spożycie mleka i produktów mleczarskich oraz propagować zdrowotne ich właściwości.

Kampania ma obejmować kino, prasę, telewizję, internet, radio.

Flyberry zajmie się m.in. zakupem mediów, obsługą dedykowanej strony internetowej, profilu kampanii w mediach społecznościowych. Przygotuje też różne materiały promocyjne, takie jak plakaty, broszury itp. Zajmie się też działaniami PR, obsługą konkursów i aktywacji w szkołach.

Dołącz do dyskusji: Flyberry zrealizuje tegoroczną kampanię „Mam kota na punkcie mleka”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kociarz
Akurat koty nie powinny spożywać mleka, bo mają po nim biegunkę. Brawa dla pomysłodawców hasła!
odpowiedź
User
gosc
No, to będzie śmiech. Wszyscy kociarze wiedzą, co się dzieje, gdy kot napije sie normalnego mleka.
odpowiedź
User
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No, to będzie śmiech. Wszyscy kociarze wiedzą, co się dzieje, gdy kot napije sie normalnego mleka.




nic się nie dzieje! Mój kot pije od małego, codziennie i nic się nie dzieje! bardzo je lubi!
odpowiedź