SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Focus Media Group zdobyła budżet Colgate-Palmolive

Agencja Focus Media Group wygrała przetarg na obsługę marketingową Colgate-Palmolive. W ramach umowy będzie pracować dla wszystkich marek tej firmy.

Dzięki wygraniu przetargu prowadzonego przez Colgate-Palmolive agencja marketingu zintegrowanego Focus Media Group będzie się zajmować strategią, kreacją i produkcją materiałów promocyjnych wszystkich marek należących do portfolia tej firmy, m.in. Colgate, Palmolive, Lady Speed Stick i Ajax.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Focus Media Group zdobyła budżet Colgate-Palmolive

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl