Folplex stawia na kreatywność

Od sierpnia tego roku stanowisko grafika kreatywnego w firmieFolplex objął Piotr Sadza.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z pochodzenia Kielczanin, aktualnie mieszka i pracuje wWarszawie. Ukończył policealne studium w Akademii Reklamy wWarszawie, obecnie jest studentem warszawskiej Wyższej SzkołyPromocji.

Swoje doświadczenie zdobywał pracując jako grafik w kieleckichagencjach reklamy i w dzienniku "Echo Dnia". Swoją wiedze poszerzyłodbywając praktyki w firmie reklamowej "Kurier Grafisk" wNorwegii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę