SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fonia Telecom tworzy własny dział reklamowy, na czele Beata Bieniek

Rusza Fonia.Digital - agencyjny dział operatora Fonia Telecom, łączący możliwości dostawcy usług telekomunikacyjnych i agencji reklamowej. Zespół rozwija Beata Bieniek.

Beata BieniekBeata Bieniek

Specjalizacją Fonia.Digital są kampanie oparte o dokładne preferencje zakupowe użytkowników. Realizowane są one przy pomocy reklam w aplikacjach mobilnych operatora, komunikatów push, mailingu, SMS oraz mediów społecznościowych.

Na co dzień, Fonia Telecom świadczy usługi telekomunikacyjne (karta SIM oferujące darmowe połączenia głosowe, smsy oraz Internet), jak również daje swoim użytkownikom dostęp do ekskluzywnych kuponów rabatowych oraz oferuje usługę cashback w najpopularniejszych sklepach internetowych.

Na czele Beata Bieniek

Za rozwój agencyjny Fonia.Digital odpowiedzialna będzie jest Beata Bieniek - menedżer od ponad 20 lat związana z branżą reklamy mediów. Od 2013 roku rozwijała zespół agencyjny firmy Clear Channel Poland specjalizującej się w reklamie outdoorowej, pełniąc funkcję wicedyrektor sprzedaży oraz head of agency team. W swojej karierze wprowadzała na rynek ofertę Digital OOH czy we współpracy na międzynarodowym poziomie struktur sprzedażowych Clear Channel International.

Jako menadżer zespołu agencyjnego współpracowała m.in. z GroupM, Publicis Group, Havas Media, Dentsu Polska i agencjami zagranicznymi.

Dołącz do dyskusji: Fonia Telecom tworzy własny dział reklamowy, na czele Beata Bieniek

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
GGMa
Gratulacje i powodzenia Beatko! Mają szczęście :)
odpowiedź
User
MW
Powodzenia Beata!
odpowiedź
User
Maciek
w końcu jakiś powiew swieżości w tej smutnej branżu.... juz dawno operatorzy robili kampanie a terazp rzynajmiej robia to oficialnie.. i z korzyscia dla klienta
odpowiedź