“Forbes” z książką “Włącz się do gry”

Do części nakładu listopadowego wydania miesięcznika “Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) dołączona została książka “Włącz się do gry” autorstwa Sheryl Sandberg, jednej z najbardziej wpływowych kobiet na świecie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Mutacja “Forbesa” z książką kosztuje 32,90 zł. Magazyn bez dodatku kupić można w normalnej cenie 11,90 zł.

Wydanie książki wsparte jest reklamami w radiu (Radio PiN), prasie (“Dziennik Gazeta Prawna”, “Puls Biznesu”), internecie (m.in. Bankier.pl i Onet.pl), na billboardach oraz w mediach Ringier Axel Springer Polska. Kampanię przygotował dział marketingu wydawcy.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Forbesa” w I półroczu br. wyniosła 28 527 egz. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek