SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ford Focus C-Max w internecie

Ford Polska rozpoczął kampanię nowego modelu Focusa - C-MAX

Ford Polska rozpoczął kampanię nowego modelu Focusa - C-MAX. Należący do segmentu MAV (Multi Activity Vehicle) model wprowadzony zostanie na rynek na początku przyszłego roku.

Zadaniem kampanii jest zachęcenie potencjalnych klientów do umówienia się na jazdę próbną. Do realizacji tego celu wykorzystano TVN24 , mailing bezpośredni oraz internet. Kampania w internecie, która potrwa do połowy grudnia, obejmuje zarówno portale (serwisy infromacyjne i motoryzacyjne) jak i wybrane vortale o tematyce motoryzacyjnej i sportowej (wybrane dyscypliny). Internauci są kierowani na specjalnie przygotowany serwis, znajdujący się pod adresem http://www.focuscmax.pl/

Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego wyodrębniony dział reklamy cyfrowej.

Dołącz do dyskusji: Ford Focus C-Max w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl