Tegoroczny sezon Formuły 1 odbywał się w okresie od 28 marca do 12 grudnia 2021 roku. Wszystkie wyścigi transmitował Eleven Sports 1, który jest oficjalnym nadawcą tej dyscypliny w naszym kraju. Średnia widownia relacji wyniosła 230 tys. osób, co przełożyło się na 2,18 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i 2,84 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się wyścig odbywający się w Abu Zabi, który 12 grudnia oglądało 347 tys. widzów w 4+ (3,24 proc. udziału).

Dla porównania, rok temu Formułę 1 w Eleven Sports 1 śledziło średnio 258 tys. osób, co przełożyło się na 2,59 proc. udziału w 4+ i 3,39 proc. w 16-49.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/robert-kubica-formula-1-team-alfa-romeo-racing-orlen-dalej-sponsorem,7170080650127489a ##
Eleven Sport licencję do pokazywania Formuły 1 nabył na lata 2016-2022, dzięki niej posiada pełne prawa do wyścigów, kwalifikacji, sesji treningowych oraz innych wydarzeń związanych z weekendami wyścigowymi.











