Wyścigi Formuły 1 w Eleven Sports 1 oglądało 230 tys. widzów

Właśnie zakończony sezon Formuły 1 w Eleven Sports 1 oglądało średnio 230 tys. widzów, minimalnie mniej niż przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

Tegoroczny sezon Formuły 1 odbywał się w okresie od 28 marca do 12 grudnia 2021 roku. Wszystkie wyścigi transmitował Eleven Sports 1, który jest oficjalnym nadawcą tej dyscypliny w naszym kraju. Średnia widownia relacji wyniosła 230 tys. osób, co przełożyło się na 2,18 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i 2,84 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się wyścig odbywający się w Abu Zabi, który 12 grudnia oglądało 347 tys. widzów w 4+ (3,24 proc. udziału).

grafika

Dla porównania, rok temu Formułę 1 w Eleven Sports 1 śledziło średnio 258 tys. osób, co przełożyło się na 2,59 proc. udziału w 4+ i 3,39 proc. w 16-49.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/robert-kubica-formula-1-team-alfa-romeo-racing-orlen-dalej-sponsorem,7170080650127489a ##

Eleven Sport licencję do pokazywania Formuły 1 nabył na lata 2016-2022, dzięki niej posiada pełne prawa do wyścigów, kwalifikacji, sesji treningowych oraz innych wydarzeń związanych z weekendami wyścigowymi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują