SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Robimy to dla sportu" w kampanii bukmachera Fortuna

„Fortuna - tak dla sportu” to hasło nowej kampanii reklamowej Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

Article

W nadchodzących tygodniach w stacjach telewizyjnych i internecie będzie wyświetlana pierwsza odsłona najnowszej kampanii Fortuny. Emisja trzydziestosekundowego spotu i piętnastosekundowych skrótów zaplanowana jest w kanałach sportowych i rozrywkowych,  sekcjach sportowych największych portali internetowych oraz przez social media i reklamy RTB.

- Ubiegłoroczną kampanią udało nam się wyznaczyć pewien trend w komunikacji branży, dlatego teraz zdecydowaliśmy się rozwinąć koncept zbudowany wokół ukazywania różnego rodzaju sportowych emocji. Wciąż chcemy przy tym podkreślać, że zakłady bukmacherskie to nie tylko zajęcie dla prawdziwych pasjonatów i ekspertów, ale też forma rozrywki, która gdzieś przy okazji może towarzyszyć przeżywaniu większych i mniejszych wydarzeń sportowych - komentuje Leszek Haba, dyrektor marketingu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

Za koncepcje kreatywną kampanii odpowiada agencja Ażtunagle. Spoty produkcji Watchout Studio wyreżyserował Kuba Michalczuk, a autorem zdjęć jest Michał Englert

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Robimy to dla sportu" w kampanii bukmachera Fortuna

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl