SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fox Kids bada dzieci

Fox Kids i ARC Rynek i Opinia rozpoczyna internetowe, cykliczne ogólnopolskie badania opinii wśród dzieci

Fox Kids Entertainment Limited (Fox Kids) podpisał w marcu br. umowę z ARC Rynek i Opinia na stworzenie pierwszego w Polsce systemu przeprowadzania badań opinii oraz realizacje szerokiej gamy ogólnopolskich ankiet umożliwiających analizę upodobań i preferencji wśród dzieci.

Współpraca obu firm ma na celu stworzenie rozwiązania opartego na doświadczeniu ARC Rynek i Opinia, a także popularności serwisu internetowego Fox Kids. ARC Rynek i Opinia będzie publikować wyniki badań, podczas gdy Fox Kids udostępni do celów przedsięwzięcia swoja witrynę internetow±.

Obecnie strona internetowa Fox Kids miesięcznie przyciąga średnio 150 tysięcy unikalnych użytkowników i rejestruje prawie 2 miliony odsłon. Te wyniki plasują ja w ścisłej czołówce serwisów internetowych dla dzieci w Polsce.

Celem przedsięwzięcia jest zapoznanie się z opinią najmłodszych konsumentów i stworzenie niezależnej platformy oferującej bezpośrednie i wiarygodne rozwiązania badawcze. Wspólny projekt łączy doświadczenia Fox Kids, lidera w branży dziecięcej rozrywki w Europie i ARC Rynek i Opinia, specjalizującej się badaniach marketingowych i społecznych z wykorzystaniem m. in. Internetu. Wszelkie działania będą zgodne z prawem o ochronie danych osobowych i zdefiniowane zostaną za pomocą ścisłych zasad tak, aby mieć pewność, że są zgodne z międzynarodowymi standardami Fox Kids oraz są odpowiednie dla dzieci. "

Maciej Bral, Dyrektor Zarządzający na Polskę i Europę Środkowowschodnia, Fox Kids Europa mówi: "Naszym celem jest stworzenie platformy badawczej opartej na próbie ogólnopolskiej, która pozwoli lepiej poznać i zrozumieć polskie dzieci. Badanie nie tylko rozszerzy nasze portfolio oferowanych usług, ale również przyłączy Polskę do naszej sieci badawczej w Europie"

Piotr Czyżewski, Dyrektor ds. Badań, ARC Rynek i Opinia mówi: "Dla ARC Rynek i Opinia badania na populacjach dzieci stanowią od lat jeden z najważniejszych obszarów działania. Pozyskanie tak ważnego partnera jak Fox Kids umożliwia nam rozszerzenie oferty skierowanej do klientów zainteresowanych tego typu badaniami. Należy tez podkreślić, ze jest to projekt nowatorski na polskim rynku. Do chwili obecnej brak było oferty badań, które dzięki wykorzystaniu Internetu oraz sprawdzonego i wiarygodnego operatu dawałyby możliwość szybkiej i taniej realizacji badań opinii najmłodszych konsumentów"

Na mocy umowy Fox Kids, oferujący wiele nowatorskich rozwiązań sponsoringowych wykorzystujących wszystkie media (TV, Internet, prasę i eventy) rozszerzy i wzbogaci swoje usługi adresowane do reklamodawców.

Nowa platforma badawcza pierwsze pomyślne testy przeszła już latem 2003 roku, kiedy to przeprowadzone zostało badanie na temat postrzegania marek przez dzieci. Nad stworzeniem narzędzi badawczych i obsługą pracuje łódzka agencja internetowa SFeRa modern media solutions

Dołącz do dyskusji: Fox Kids bada dzieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl