Francuski Havas przejmuje lokalną agencję Buzzman

Havas Group kupuje 51 proc. akcji francuskiej agencji kreatywnej Buzzman. W ciągu pięciu kolejnych lat może wykupić pozostałą część udziałów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja Buzzman działa na francuskim rynku od 2006 roku. Jej założycielem jest George Mohammed-Chérif. Kampanie realizowane przez agencję są jednymi z najczęściej nagradzanych na rynku francuskim, zdobywają także wiele nagród na międzynarodowych festiwalach reklamowych. Buzzman ma na koncie realizacje dla takich marek jak Burger King, IKEA, Huawei, Diesel, Oreo, Durex.

Strony nie ujawniają wartości podpisanej umowy. Dla francuskiego Havasa przejęcie Buzzmana oznacza umocnienie pozycji na lokalnym rynku reklamowym. Do holdingu należą już paryskie agencje kreatywne Havas Paris, BETC i Rosapark - zwraca uwagę branżowy serwis AdWeek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?