Kampania “Dla różnych i równych podróżnych” dotyka aktualnych w Polsce kwestii, m.in. praw kobiet oraz osób LGBT+, czy ścierających się ze sobą różnic światopoglądowych i przypomina o uniwersalnym prawie do wolności w wyrażaniu siebie.
Platforma Free Now z okazji startu kampanii podejmuje dodatkowe działania: zamierza stosować i promować język inkluzywny oraz feminatywy w całej swojej komunikacji, a także dostrzegać potrzeby mniejszości, m.in. wspierając Grupę Stonewall.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dla-roznych-podroznych-free-now-leo-burnett-warszawa ##
Free Now na plakatach "dla LGBT I 500+"
Spot promujący kampanię “Dla różnych i równych podróżnych” przedstawia postaci z pozoru względem siebie skrajne, ale uchwycone w podobnych momentach, np. szykująca się przed lustrem osoba queer oraz duchowny.

Hasła pojawiające się na formatach OOH i w kampanii digital (np. “Dla kleru i queeru” czy “I dla Vlada, i Władysława”) sugerują odmienne postawy i poglądy, pochodzenie, czy status społeczny, ale skonstruowane są na zasadzie językowego podobieństwa.

- W najnowszej kampanii pragniemy zachęcić do poszukiwania podobieństw w różnicach i wzajemnego szacunku. Wolność jest wpisana w naszą markę, a akceptowanie różnorodności, walka o równouprawnienie i inkluzywność to wartości silnie zakorzenione we Free Now - mówi Izabela Skonieczna, head of marketing Free Now w Polsce.
Kampanie zobaczymy na nośnikach reklamy zewnętrznej w 7 miastach w Polsce oraz w internecie, w tym w mediach społecznościowych marki.
Ponadto Free Now ogłasza wprowadzenie w uzus językowy żeńskiego odpowiednika profesji kierowcy - kierowczyni W całej swojej komunikacji platforma zamierza od teraz stosować feminatywy i formy żeńskie obok męskich.

Za koncept i opracowanie kreacji odpowiada lokalny zespół marketingu Free Now we współpracy z agencją Leo Burnett.











