Nowa kampania Free Now "dla kleru i queeru", "dla LGBT i 500+"

Wystartowała najnowsza kampania aplikacji przewozowej i mobilności miejskiej, Free Now pod hasłem "Dla różnych i równych podróżnych", która podkreśla wartości marki jakimi są inkluzywność, równość i wolność. Kreacje - oddział marketingu Free Now - przygotował przy współpracy z agencją Leo Burnett.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nowa kampania Free Now "dla kleru i queeru", "dla LGBT i 500+"

Kampania “Dla różnych i równych podróżnych” dotyka aktualnych w Polsce kwestii, m.in. praw kobiet oraz osób LGBT+, czy ścierających się ze sobą różnic światopoglądowych i przypomina o uniwersalnym prawie do wolności w wyrażaniu siebie.

Platforma Free Now z okazji startu kampanii podejmuje dodatkowe działania: zamierza stosować i promować język inkluzywny oraz feminatywy w całej swojej komunikacji, a także dostrzegać potrzeby mniejszości, m.in. wspierając Grupę Stonewall.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dla-roznych-podroznych-free-now-leo-burnett-warszawa ##

Free Now na plakatach "dla LGBT I 500+"

Spot promujący kampanię “Dla różnych i równych podróżnych” przedstawia postaci z pozoru względem siebie skrajne, ale uchwycone w podobnych momentach, np. szykująca się przed lustrem osoba queer oraz duchowny.

Hasła pojawiające się na formatach OOH i w kampanii digital (np. “Dla kleru i queeru” czy “I dla Vlada, i Władysława”) sugerują odmienne postawy i poglądy, pochodzenie, czy status społeczny, ale skonstruowane są na zasadzie językowego podobieństwa.

grafika
grafika
grafika
grafika

- W najnowszej kampanii pragniemy zachęcić do poszukiwania podobieństw w różnicach i wzajemnego szacunku. Wolność jest wpisana w naszą markę, a akceptowanie różnorodności, walka o równouprawnienie i inkluzywność to wartości silnie zakorzenione we Free Now - mówi Izabela Skonieczna, head of marketing Free Now w Polsce.

Kampanie zobaczymy na nośnikach reklamy zewnętrznej w 7 miastach w Polsce oraz w internecie, w tym w mediach społecznościowych marki.

Ponadto Free Now ogłasza wprowadzenie w uzus językowy żeńskiego odpowiednika profesji kierowcy - kierowczyni  W całej swojej komunikacji platforma zamierza od teraz stosować feminatywy i formy żeńskie obok męskich.

Za koncept i opracowanie kreacji odpowiada lokalny zespół marketingu Free Now we współpracy z agencją Leo Burnett.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP