Freeyah: wersja na iOS, reklamy ze Skype’em (wideo)

Działająca w sieci Heyah aplikacja Freeyah została udostępniona w wersji na iPhone’y i iPady. Jedocześnie rusza kampania reklamowa, w której Freeyah jest porównywana ze Skype’em. Akcję PTC przygotowała wspólnie z G7, Engine, Interactive Solutions i Starcomem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bezpłatna aplikacja Freeyah na iPhone’y i iPady pojawiła się właśnie w AppStore, Przypomnijmy, że Freeyah umożliwia użytkownikom Heyah darmowe wysyłanie wiadomości i prowadzenie rozmów VoIP z osobami ze wszystkich sieci komótkowych. Aplikacja została wprowadzona w lutym br. w wersji na Androida (przeczytaj o tym więcej), czemu towarzyszyło odświeżenie wizerunku Heyah (zobacz szczegóły).

Obecnie Freeyah zostanie wsparta kampanią reklamową, która od 18 maja obejmie telewizję, radio, internet (m.in. serwisy społecznościowe), BTL oraz eventy. W nowych reklamach aplikacja jest porównywana z innymi komunikatorami internetowymi, m.in. Skype’em.

Kampanię przygotował departament komunikacji rynkowej Polskiej Telefonii Cyfrowej we współpracy z agencją reklamową G7, agencjami interaktywnymi Engine i Interactive Solutions oraz domem mediowym Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"