Frugo dalej młodzieżowe. „Będzie bardzo zadziornie i niegrzecznie”

Wbrew pogłoskom o zmianie pozycjonowania i grupy docelowej napój Frugo (produkowany przez FoodCare) będzie nadal kierowany głównie do osób w wieku 17-24 lat. - Nowa komunikacja będzie bardzo zadziorna, niegrzeczna, z mnóstwem kolorów - zapowiada Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare’u.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Frugo dalej młodzieżowe. „Będzie bardzo zadziornie i niegrzecznie”
Paulina Włodarska-Grodzińska

Obecnie kończy się przetarg na obsługę reklamową Frugo, w którym biorą udział agencje PZL (poprzednio pracująca dla marki), Saatchi & Saatchi i Arip Next.

- Jesteśmy w trakcie badań, których wyniki otrzymamy po długim weekendzie, i wtedy rozstrzygniemy przetarg - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paulina Włodarska-Grodzińska. - Kampania reklamowa rozpocznie się w czerwcu - zapowiada.

W ostatnim czasie pojawiły się informacje, że Frugo będzie mieć zmienione pozycjonowanie, adresowane również do starszych konsumentów, którzy sięgnęli po ten napój jeszcze w latach 90. Jednak Włodarska-Grodzińska zapewnia, że główną grupą docelową marki są niezmiennie osoby w wieku 17-24 lat. - Przy czym komunikacja będzie bardziej aspiracyjna, dzięki czemu marka będzie atrakcyjna i dla młodszych, i starszych odbiorców - zaznacza.

Większa aspiracyjność nie oznacza, że komunikacja będzie bardziej stonowana. - Wręcz przeciwnie: będzie bardzo zadziorna, niegrzeczna, z mnóstwem kolorów - zapowiada Paulina Włodarska-Grodzińska.

Kampania będzie też informować o nowości produktowej Frugo. - To innowacja długo wyczekiwana przez rynek - mówi dyrektor marketingu FoodCare’u, ale nie chce na razie podawać konkretów.

Ostatnia duża kampania reklamowa Frugo była prowadzona latem ub.r. W reklamach z hasłami takimi jak „Humanizm Wam w duszę” czy „Kwiatek Ci w rękę Jadziu” oraz spocie w konwencji thrillera napój był przedstawiany jako „owoc kultury” (zobacz szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych