„Be Frr!” w nowych reklamach Frugo Energy

Rusza kampania reklamowa napoju Frugo Energy (produkowanego przez FoodCare), w nowym formacie kreatywnym pod hasłem „Be Frr!”. Akcję przygotowały firmy marketingowe GPD Agency, Papaya Films, Lunapark, Ztudio i Burza oraz Initiative Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Be Frr!” w nowych reklamach Frugo Energy

Spot z nowej kampanii Frugo Energy jest oparty na odważnych kadrach, montażu w stylu teledysków hip-hopowych, efektach wizualnych i utworze „Brokatowa sukienka” autorstwa rapera i producenta muzycznego Jacusia.

- Frugo jest obecne na rynku od wielu lat i zawsze trafiało do konsumentów z oryginalnym przekazem, który budził pozytywne emocje – wystarczy wspomnieć słynne No to Frugo! Zależało nam, by w przypadku napojów energetycznych i marki Frugo Energy postawić na coś równie świeżego i wyrazistego, by jak najlepiej zakomunikować energię, smak i pozytywne emocje, które daje produkt - opisuje Patrycja Giurko, dyrektor kategorii napoje w firmie FoodCare.

 

To pierwsza kampania Frugo Energy, za której kreację odpowiada GPD Agency, odpowiadająca za obsługę marki w tym zakresie od kilku miesięcy.

Nowy spot wyreżyserował Mac Adamczak (z Shootme), który w dorobku ma teledyski m.in. Maty, Żabsona, Pezeta czy Club2020. Autorem zdjęć jest Jakub Stoszek, a fotografie wykonał Przemek Dzienis (z Papaya Roster). Producentem kreatywnym spotu jest Papaya Films, postprodukcją zajęło się studio Lunapark, a udźwiękowieniem Ztudio i Burza.

Akcja reklamowa rusza 25 maja, będzie realizowana w kinach (Multikino, Cinema City), telewizji, internecie oraz na nośnikach zewnętrznych (OOH, POS). Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media (TV, kino, internet) oraz RTB House (internet), a za kampanię OOH - spółka AMS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami