„Be Frr!” w nowych reklamach Frugo Energy

Rusza kampania reklamowa napoju Frugo Energy (produkowanego przez FoodCare), w nowym formacie kreatywnym pod hasłem „Be Frr!”. Akcję przygotowały firmy marketingowe GPD Agency, Papaya Films, Lunapark, Ztudio i Burza oraz Initiative Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Be Frr!” w nowych reklamach Frugo Energy

Spot z nowej kampanii Frugo Energy jest oparty na odważnych kadrach, montażu w stylu teledysków hip-hopowych, efektach wizualnych i utworze „Brokatowa sukienka” autorstwa rapera i producenta muzycznego Jacusia.

- Frugo jest obecne na rynku od wielu lat i zawsze trafiało do konsumentów z oryginalnym przekazem, który budził pozytywne emocje – wystarczy wspomnieć słynne No to Frugo! Zależało nam, by w przypadku napojów energetycznych i marki Frugo Energy postawić na coś równie świeżego i wyrazistego, by jak najlepiej zakomunikować energię, smak i pozytywne emocje, które daje produkt - opisuje Patrycja Giurko, dyrektor kategorii napoje w firmie FoodCare.

 

To pierwsza kampania Frugo Energy, za której kreację odpowiada GPD Agency, odpowiadająca za obsługę marki w tym zakresie od kilku miesięcy.

Nowy spot wyreżyserował Mac Adamczak (z Shootme), który w dorobku ma teledyski m.in. Maty, Żabsona, Pezeta czy Club2020. Autorem zdjęć jest Jakub Stoszek, a fotografie wykonał Przemek Dzienis (z Papaya Roster). Producentem kreatywnym spotu jest Papaya Films, postprodukcją zajęło się studio Lunapark, a udźwiękowieniem Ztudio i Burza.

Akcja reklamowa rusza 25 maja, będzie realizowana w kinach (Multikino, Cinema City), telewizji, internecie oraz na nośnikach zewnętrznych (OOH, POS). Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media (TV, kino, internet) oraz RTB House (internet), a za kampanię OOH - spółka AMS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu