SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

FRUGO stawia na walkę ze "ściemą"

Nowa kampania reklamowa marki Frugo

2 lutego rozpoczęła działalność Radykalna Inicjatywa FRUGO (RIF). Tego dnia ogłoszony został Manifest, w którym zawarte są wartości organizacji. Powołanie RIF to część nowej kampanii reklamowej marki Frugo należącej do Krynicy Zdrój S.A..

Główny cel, jaki RIF postawił w swoim Manifeście, to walka ze "ściemą", czyli demaskowanie wszelkich form zakłamania, łamanie stereotypów narzuconych przez kulturę masową i mówienie prawdy. RIF chce zabierać głos w obronie najważniejszych wartości, które są narażone na komercjalizację i fałsz: miłość, tolerancja, prawda, uczciwość, lojalność. Narzędziami walki mają być prowokacje, akcje uliczne, happeningi. Działania RIF będą finansowane ze sprzedaży napoju FRUGO - 12 gr. z każdej butelki FRUGO zostanie przeznaczone na realizację walki ze "ściemą". Pierwszym będzie zaplanowany na 14 lutego happening antywalentynkowy. Jego celem jest wyszydzenie sposobu, w jaki pop-kultura przedstawia najważniejsze z uczuć - miłość. Kampania skierowana jest do ludzi młodych, inteligentnych, wrażliwych, otwartych, w wieku 15-25 lat, uczących się lub studiujących, mieszkających w dużych miastach, ale również starszych, którzy wyznają te same wartości, są młodzi duchem, poszukują prawdy.

W kampanii zaplanowano wykorzystanie kilku kanałów dotarcia do odbiorców: outdoor, radio, TV, reklama kinowa. Najintensywniej kampania komunikowana będzie w Internecie. Od 2 lutego rusza nowa strona www.frugo.pl , na której znajdują się wszystkie aktualne informacje o działaniach RIF. Strona ma być również głównym narzędziem komunikacji z grupą docelową. Równocześnie w Internecie (portale onet.pl, interia.pl, o2.pl, sciaga.pl, independent.pl, blog.pl) pojawią się bannery, billboardy, komunikaty, a do użytkowników portalu o2.pl i interia.pl trafi specjalny mailing. W Internecie dostępny będzie także film "Antymanifest". "Antymanifest" pojawi się dodatkowo w formie plakatów, które rozwieszone zostaną w miejskich toaletach. Rysunki do filmu wykonał znany artysta grafik, twórca komiksów Jerzy Ozga. Na citylightach obecne będą plakaty antywalentynkowe.

Z kolei od 6 lutego w kinach podczas bloków reklamowych emitowany będzie film pt. "Góral". To forma plastelinowej etiudy o góralu spieszącym do owcy z walentynką. W stacjach telewizyjnych VIVA i MTV pojawią się dwa spoty 15' "Taśma" i "Kredyt", mające na celu demaskowanie walentynkowej komercji, a po 14 lutego także relacje z happeningu. Od 9 lutego w stacjach radiowych zostaną wyemitowane spoty antywalentynkowe. Punktem kulminacyjnym kampanii będzie pikieta antywalentynkowa pod hasłem "Miłość nie jest na sprzedaż", która 14 lutego odbędzie się w czterech miastach Polski (Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań). Będzie to pierwsza inicjatywa, a zarazem pierwszy z serii happeningów Radykalnej Inicjatywy Frugo zaplanowanych na 2004.

Kampanię przygotowała agencja reklamowa TBWAWARSZAWA zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa, działaniami PR - Q&AConsulting, budową serwisu internetowego Globalny Internet a obsługą eventów walentynkowych SALES LINK.

Dołącz do dyskusji: FRUGO stawia na walkę ze "ściemą"

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
annnes
nie będę więc kupować Frugo jak mi ma obrażać jedno z najfajniejszych radosnych świąt w roku... złośliwce
odpowiedź
User
nosfer
co to kutwa jest dom mediowy?
odpowiedź
User
K.
Taa...zwłaszcza że to było w 2004 r :P
odpowiedź