FRUGO stawia na walkę ze "ściemą"

Nowa kampania reklamowa marki Frugo

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

2 lutego rozpoczęła działalność Radykalna Inicjatywa FRUGO (RIF). Tego dnia ogłoszony został Manifest, w którym zawarte są wartości organizacji. Powołanie RIF to część nowej kampanii reklamowej marki Frugo należącej do Krynicy Zdrój S.A..

Główny cel, jaki RIF postawił w swoim Manifeście, to walka ze "ściemą", czyli demaskowanie wszelkich form zakłamania, łamanie stereotypów narzuconych przez kulturę masową i mówienie prawdy. RIF chce zabierać głos w obronie najważniejszych wartości, które są narażone na komercjalizację i fałsz: miłość, tolerancja, prawda, uczciwość, lojalność. Narzędziami walki mają być prowokacje, akcje uliczne, happeningi. Działania RIF będą finansowane ze sprzedaży napoju FRUGO - 12 gr. z każdej butelki FRUGO zostanie przeznaczone na realizację walki ze "ściemą". Pierwszym będzie zaplanowany na 14 lutego happening antywalentynkowy. Jego celem jest wyszydzenie sposobu, w jaki pop-kultura przedstawia najważniejsze z uczuć - miłość. Kampania skierowana jest do ludzi młodych, inteligentnych, wrażliwych, otwartych, w wieku 15-25 lat, uczących się lub studiujących, mieszkających w dużych miastach, ale również starszych, którzy wyznają te same wartości, są młodzi duchem, poszukują prawdy.

W kampanii zaplanowano wykorzystanie kilku kanałów dotarcia do odbiorców: outdoor, radio, TV, reklama kinowa. Najintensywniej kampania komunikowana będzie w Internecie. Od 2 lutego rusza nowa strona www.frugo.pl , na której znajdują się wszystkie aktualne informacje o działaniach RIF. Strona ma być również głównym narzędziem komunikacji z grupą docelową. Równocześnie w Internecie (portale onet.pl, interia.pl, o2.pl, sciaga.pl, independent.pl, blog.pl) pojawią się bannery, billboardy, komunikaty, a do użytkowników portalu o2.pl i interia.pl trafi specjalny mailing. W Internecie dostępny będzie także film "Antymanifest". "Antymanifest" pojawi się dodatkowo w formie plakatów, które rozwieszone zostaną w miejskich toaletach. Rysunki do filmu wykonał znany artysta grafik, twórca komiksów Jerzy Ozga. Na citylightach obecne będą plakaty antywalentynkowe.

Z kolei od 6 lutego w kinach podczas bloków reklamowych emitowany będzie film pt. "Góral". To forma plastelinowej etiudy o góralu spieszącym do owcy z walentynką. W stacjach telewizyjnych VIVA i MTV pojawią się dwa spoty 15' "Taśma" i "Kredyt", mające na celu demaskowanie walentynkowej komercji, a po 14 lutego także relacje z happeningu. Od 9 lutego w stacjach radiowych zostaną wyemitowane spoty antywalentynkowe. Punktem kulminacyjnym kampanii będzie pikieta antywalentynkowa pod hasłem "Miłość nie jest na sprzedaż", która 14 lutego odbędzie się w czterech miastach Polski (Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań). Będzie to pierwsza inicjatywa, a zarazem pierwszy z serii happeningów Radykalnej Inicjatywy Frugo zaplanowanych na 2004.

Kampanię przygotowała agencja reklamowa TBWAWARSZAWA zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa, działaniami PR - Q&AConsulting, budową serwisu internetowego Globalny Internet a obsługą eventów walentynkowych SALES LINK.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych