SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Frugo w „(nie)winnej” wersji białej

Do sprzedaży trafiło białe Frugo. To piąty wariant kolorystyczno-smakowy napoju.

Białe Frugo ma smak wynikający z połączenia banana, kokosa i ananasa oraz domieszki liczi, lekko kwaskowatych owoców z tropikalnych lasów południowo-wschodniej Azji. Napój jest już dostępny w sieciach hiper- i supermarketów oraz mniejszych sklepach i punktach sprzedaży w całej Polsce.


Claim nowej wersji Frugo brzmi „„(nie)winne białe”. Została ona wybrana w Facebookowym głosowaniu, do którego zachęcała przez miesiąc outdoorowa kampania reklamowa (więcej o niej). 

Przypomnijmy, że Frugo jest dostępne w sprzedaży od lipca. Napój produkuje i dystrybuuje FoodCare. We wszystkich wersjach kolorystyczno-smakowych Frugo jest sprzedawane w szklanych butelkach o pojemności 250 ml. Sugerowana cena detaliczna butelki to 1,99 zł.

Dołącz do dyskusji: Frugo w „(nie)winnej” wersji białej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl