Frugo w „(nie)winnej” wersji białej

Do sprzedaży trafiło białe Frugo. To piąty wariant kolorystyczno-smakowy napoju.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Białe Frugo ma smak wynikający z połączenia banana, kokosa i ananasa oraz domieszki liczi, lekko kwaskowatych owoców z tropikalnych lasów południowo-wschodniej Azji. Napój jest już dostępny w sieciach hiper- i supermarketów oraz mniejszych sklepach i punktach sprzedaży w całej Polsce.

grafika

Claim nowej wersji Frugo brzmi „„(nie)winne białe”. Została ona wybrana w Facebookowym głosowaniu, do którego zachęcała przez miesiąc outdoorowa kampania reklamowa (więcej o niej). 

Przypomnijmy, że Frugo jest dostępne w sprzedaży od lipca. Napój produkuje i dystrybuuje FoodCare. We wszystkich wersjach kolorystyczno-smakowych Frugo jest sprzedawane w szklanych butelkach o pojemności 250 ml. Sugerowana cena detaliczna butelki to 1,99 zł.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]