SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Frugo z facebookowym konkursem na hasła do reklam

Na facebookowym fanpage’u Frugo (FoodCare) rozpoczął się konkurs, w którym można dopisywać hasła do nowych reklam napoju. Akcję przygotowała i realizuje Przeagencja.

Konkurs na hasła reklamowe jest prowadzony w aplikacji „Frugo Charaktery”, gdzie dostępnych jest 12 layoutów. Internauci zamieszczone na nich slogany mogą zamienić na wymyślone przez siebie. Na wszystkie stworzone w ten sposób reklamy do 11 lipca będą głosować inni użytkownicy. Autor najwyżej ocenionego sloganu otrzyma bon „Społem” Sodexo o wartości prawie 700 zł, a ponad 20 kolejnych osób - koszulki z wymyślonymi przez siebie hasłami oraz zapas napoju Frugo.

Co ciekawe, w akcji wykorzystywane są reklamy w takiej samej stylistyce jak te z ostatniej kampanii Frugo, w sprawie których FoodCare wytoczył proces sądowy Maspexowi, producentowi konkurencyjnego napoju Life, oskarżając go o skopiowanie tej koncepcji kreatywnej (przeczytaj o tym więcej). Przy czym na potrzeby konkursu facebookowego Przeagencja przygotowała 12 nowych layoutów. Firma odpowiada też za realizację całej akcji. Zlecenie to zdobyła w przetargu.

Dołącz do dyskusji: Frugo z facebookowym konkursem na hasła do reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl