SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Fun Club” w dół o 67 proc. Rynek sprzedaży pism młodzieżowych

W kwietniu 2016 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Fun Club”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2016 roku wyniosła 28 943 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 50,16 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął magazyn „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 44,77 proc. do poziomu 20 073 egz. Przed rokiem tytuł ten był jednak trzeci.

Podium uzupełnia, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Twist”, który awansował z czwartej lokaty. Jego wynik jednak zmalał w ciągu roku o 13,87 proc. do 18 730 egz.

Z drugiego na czwarte miejsce spadł miesięcznik „Fun Club” (też Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmalała najbardziej w zestawieniu - o 66,85 proc. i wyniosła ona 12 634 egz.

ZKDP

kwiecień

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Bravo

68 474

28 943

28 943

134 964

58 077

58 077

-50,16%

Bravo Girl

49 939

20 073

20 073

59 975

36 346

36 346

-44,77%

Twist

41 995

18 730

18 730

59 993

21 746

21 746

-13,87%

Fun Club

37 992

12 634

12 634

74 936

38 111

38 111

-66,85%

W kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie pisma młodzieżowe odnotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskało „Bravo Girl” - było to 62,19 proc.

Z kolei jedyny spadek, wynoszący 2,99 proc., odnotował „Twist”.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

marzec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Bravo

68 474

28 943

28 943

70 982

28 844

28 844

0,34%

Bravo Girl

49 939

20 073

20 073

41 995

12 376

12 376

62,19%

Twist

41 995

18 730

18 730

43 990

19 308

19 308

-2,99%

Fun Club

37 992

12 634

12 634

39 946

11 370

11 370

11,12%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Fun Club” w dół o 67 proc. Rynek sprzedaży pism młodzieżowych

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tola
Gdyby dziecko coś takiego przyniosło toby nie dostało obiadu
odpowiedź
User
Hellboy
Gdyby moja matka miała w dupie ortografie i gramatyke jak Tola, to nie wracałbym do domu
odpowiedź
User
ziutas
tomeczku, kiedy zamkniecie mlodziezowke?
odpowiedź