Fundusz Simpact inwestuje milion złotych w platformę E-Contenta

E-Contenta, platforma zajmująca się dystrybucją treści reklamowych z wykorzystaniem technologii AI otrzymała finansowanie w wysokości miliona złotych z funduszu inwestycyjnego Simpact. Środki mają zostać przeznaczone na zatrudnienie kolejnych pracowników oraz prace badawczo-rozwojowe.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Firma E-Contenta udostępnia platformę, która ma wspierać firmy w realizacji strategii content marketingowej poprzez inteligentną dystrybucję treści w formie reklam natywnych.

Teraz w E-Contenta kwotę miliona zł zainwestował fundusz Simpact. Według zapowiedzi inwestycja dostarczy kapitał niezbędny na rozwój biznesu oraz wysokiej klasy zespół doradczy. Są plany otwarcia nowej siedziby E-Contenta w Warszawie oraz zatrudnienia nowych członków zespołu odpowiedzialnych za digital marketing oraz rozwój software.

Znaczna część środków ma zostać wykorzystana na  prace badawczo-rozwojowe, które mają na celu wdrożenie nowych algorytmów śledzących i targetujących.

- Udział w kilku programach akceleracyjnych, w których rozwijaliśmy nasz pomysł i tworzyliśmy ofertę, budowa platformy oraz jej wdrożenie najpierw na Ukrainie, następnie w Rosji i USA zajęły nam trzy lata - przyznaje w komunikacie Zoia Andreeva, szefowa i założycielka E-Contenta. - Poszukując nowych możliwości przyspieszenia naszego rozwoju w Europie oraz przeniesienia naszej działalności i technologii na wyższy poziom, Simpact okazał się być dla nas idealnym partnerem. Ich wiedza z zakresu nowych technologii oraz zaangażowanie w projekty z pozytywnym wpływem społecznym są tożsame z naszymi fundamentalnymi wartościami w E-Contenta.

Działanie platformy oferowanej przez E-Contenta opiera się w głównej mierze na algorytmach sztucznej inteligencji, które mają zapewniać zautomatyzowane dopasowanie merytorycznych treści marketingowych do preferencji indywidualnego użytkownika. Narzędzie zostało stworzone w taki sposób by wyświetlać reklamę tylko tym użytkownikom, których profil odpowiada przynajmniej w 75 proc. grupie docelowej danej firmy.

Dodatkowo E-Contenta planuje stworzyć intuicyjny, automatyczny, bazujący na technologii UX system raportowania wyników podjętych działań. Zwiększy to przejrzystość i wydajność procesu zarządzania kampanią.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę