Funko zatrudnia Havas PR Warsaw do obsługi komunikacji w Polsce

Funko, producent kolekcjonerskich produktów inspirowanych popkulturą, nawiązał współpracę z agencją Havas PR Warsaw. Celem partnerstwa jest wzmocnienie rozpoznawalności marki na polskim rynku oraz budowanie trwałych relacji z lokalnymi odbiorcami.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Funko zatrudnia Havas PR Warsaw do obsługi komunikacji w Polsce
fot. materiały prasowe

Agencja odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań komunikacyjnych w Polsce, obejmujących media relations, influencer marketing, lokalizację treści, a także organizację działań promocyjnych skierowanych do fanów i społeczności kolekcjonerskiej.

- Współpraca z Havas PR Warsaw to ważny krok w realizacji naszej długofalowej strategii rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej. Polska, z dynamicznie rosnącą społecznością fanów i rozwijającym się rynkiem produktów kolekcjonerskich, odgrywa kluczową rolę w naszych planach. Dzięki doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy agencji na temat rynku, będziemy mogli skutecznie budować świadomość marki i angażować społeczność w sposób autentyczny i dopasowany do lokalnych realiów — komentuje Jeff van Rens, senior manager, PR & corporate communications - EMEA & ASIA, Funko.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style