Funko zatrudnia Havas PR Warsaw do obsługi komunikacji w Polsce

Funko, producent kolekcjonerskich produktów inspirowanych popkulturą, nawiązał współpracę z agencją Havas PR Warsaw. Celem partnerstwa jest wzmocnienie rozpoznawalności marki na polskim rynku oraz budowanie trwałych relacji z lokalnymi odbiorcami.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Funko zatrudnia Havas PR Warsaw do obsługi komunikacji w Polsce
fot. materiały prasowe

Agencja odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań komunikacyjnych w Polsce, obejmujących media relations, influencer marketing, lokalizację treści, a także organizację działań promocyjnych skierowanych do fanów i społeczności kolekcjonerskiej.

- Współpraca z Havas PR Warsaw to ważny krok w realizacji naszej długofalowej strategii rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej. Polska, z dynamicznie rosnącą społecznością fanów i rozwijającym się rynkiem produktów kolekcjonerskich, odgrywa kluczową rolę w naszych planach. Dzięki doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy agencji na temat rynku, będziemy mogli skutecznie budować świadomość marki i angażować społeczność w sposób autentyczny i dopasowany do lokalnych realiów — komentuje Jeff van Rens, senior manager, PR & corporate communications - EMEA & ASIA, Funko.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu