SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nestea znika z oferty Coca-Coli. Zastąpi ją nowy napój Fuzetea

Polski oddział koncernu Coca-Cola rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię reklamową towarzyszącą wprowadzeniu na rynek nowej marki napojów herbacianych Fuzetea. Za jej realizację odpowiadają agencje McCann Worldgroup, Fortis, Mediacom, LiquidThread i Hill+Knowlton Strategies.

Article

Fuzetea to napój herbaciany, będący połączeniem smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Jest dostępny w pięciu kompozycjach, m.in: czarnej herbaty, brzoskwini, z nutką hibiskusa, czarnej herbaty, cytryny, z nutką trawy cytrynowej, a także zielonej herbaty, mango, z dodatkiem rumianku. Marka jest dostępna na 52 rynkach na świecie.

Pojawieniu się nowego produktu w Polsce towarzyszy 5-sekundowy spot zatytułowany „Poznaj nowe napoje herbaciane Fuzetea”, emitowany w wybranych stacjach telewizyjnych oraz w internecie, m.in. na nowo powstałej stronie fuzetea.pl oraz na kanałach social media marki.

W ofercie Coca-Coli napoje Fuztea zastąpiły markę Nestea, której dystrybucją koncern zajmował się przez ostatnie lata. Dotycząca tego umowa wygasła w końcem ub.r., a w naszym kraju licencję do Nestea przejął Hoop Polska.

 

- Nasz nowy napój herbaciany odniósł sukces na wielu rynkach na całym świecie, w tym w Brazylii, Meksyku, Ekwadorze, Izraelu i Kazachstanie, gdzie jest liderem sprzedaży napojów herbacianych. Zaś na początku tego roku wkracza na kolejne rynki w Europie i Azji. Jednym z nich jest Polska. Nasza kampania będzie największym launchem marki z portfolio Coca-Cola od 10 lat. Będzie tak bardzo zaskakująca, jak zaskakująca jest sama Fuzetea - zapowiada Barbara Niemczuk, kierownik marki Fuzetea w Coca-Cola Poland Services.

Za realizację kampanii Fuzetea odpowiadają Mediacom (planowanie i zakup mediów), McCann Worldgroup (działania ATL), Fortis (działania reklamowe BTL), LiquidThread (działania w digitalu) oraz Hill+Knowlton Strategies (działania PR).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nestea znika z oferty Coca-Coli. Zastąpi ją nowy napój Fuzetea

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ddd
Uff, a już myślałem, że likwidują Nesti.
24 9
odpowiedź
User
slider
Co jest nie tak w tym świecie z gramatyką?
13 8
odpowiedź
User
pavv
Fuzela!
11 10
odpowiedź
User
WOjteq
A kiedy możemy oczekiwać zniknięcia Coca-Coli z oferty Coca-Coli?
14 9
odpowiedź
User
obserwator
Kill + Knowlton. Pozdrawiam
8 10
odpowiedź