SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fuzja firm Wólczanka i Vistula

Spółki odzieżowe Wólczanka i Vistula podpisały plan połączenia firm.

Podpisanie planu połączenia stanowi realizację postanowień porozumienia podpisanego przez zarządy obu spółek 29 marca br., poinformowały spółki w komunikacie.

Jednocześnie Wólczanka i Vistula zakomunikowały, że na zlecenie rad nadzorczych obu łączących się spółek firma Ernst & Young sporządziła „Raport z wykonania uzgodnionych procedur w odniesieniu do wyceny spółek Vistula SA i Wólczanka SA dla celów ustalenia parytetu akcji”, z którego wynika, że nie stwierdzono istotnych przesłanek do uznania, aby parytet wymiany akcji został ustalony niepoprawnie.

Ponadto zarząd Wólczanki do końca przyszłego tygodnia opublikuje założenia finansowe dotyczące połączenia oraz zaprezentuje harmonogram integracji, a ponadto przedstawi stan zaawansowania prac związanych z procesem łączenia, a także zorganizuje konferencję prasową i spotkanie z przedstawicielami akcjonariuszy.

Vistula, notowana na GPW od 1993 roku, projektuje i sprzedaje klasyczną oraz nieformalną odzież męską pod markami Vistula i Lantier oraz nowo wprowadzoną Luigi Vesari. Podjęła również współpracę z dwoma włoskimi producentami odzieży w zakresie dystrybucji marek Murphy&Nye (odzież o profilu sportowym). Posiada 65 salonów firmowych, w tym pięć – za granicą.

Wólczanka, notowana na GPW od 1991 roku, zajmuje się projektowaniem i dystrybucją głównie koszul męskich. Około 1/3 jej przychodów pochodzi z eksportu (główne rynki to Niemcy, Dania, Wielka Brytania i Holandia).

Ponad 1/3 wyrobów sprzedawana jest za pośrednictwem ponad 100 własnych sklepów. Pozostała produkcja trafia do odbiorców niezależnych i sieci handlowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fuzja firm Wólczanka i Vistula

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl