G7 odświeża wizerunek marki 7Days

G7 przygotowało nawą kampanię marki 7Days firmy Chipita.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest odświeżenie i wzmocnienie wizerunku znanej już na polskim rynku marki.

Kampania skierowana jest do ludzi młodych, którzy w natłoku codziennych zajęć szukają produktów, które szybko zaspokoją głód, ale też dodadzą energii, siły na cały aktywny dzień.

Bohaterami animowanych filmów zrealizowanych przez Platige Image są składniki produktu, czyli czekolada oraz mąka z margaryną.

Celem kampanii było wyróżnienie marki 7Days na tle całej kategorii, jaką jest kategoria przekąsek.

1 kwietnia wystartował pierwszy teaser’owy etap kampanii. Od 7/04 będzie można zobaczyć kolejne odsłony i przygody głównych bohaterów.

Zespół agencji G7:Kreacja: Joanna Leszczyńska & Andrzej BłachutDział obsługi Klienta: Aleksandra Wiśniewska & Marek Karwowski

Produkcja: Studio Platige Image Przedstawiciel Klienta: Alina Baniecka Dyrektor Marketingu

Media: citi lighty, outdoor, TV.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"