SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

G7 stawia na rozwój i porządkuje strukturę

Agencja reklamowa G7 planuje zintensyfikowanie działań nowobiznesowych i pozyskanie nowych klientów.

Istotnym krokiem wspierającym strategię wzrostu jest utworzenie w strukturze agencji stanowiska Business Development Director, które objęła związana z agencją od ponad 8 lat Agnieszka Dąbrowska, dotychczas pełniąca funkcję Group Account Directora. Do jej zadań należy optymalizacja systemu pozyskiwania nowych klientów, tworzenie narzędzi aktywnego ich poszukiwania oraz prowadzenie działań budujących wizerunek Agencji. Agnieszka Dąbrowska będzie ściśle współpracować z zarządem G7 i działem planowania strategicznego, kierowanym przez Agnieszkę Węglarz.

Dział Planowania Strategicznego i Badań Rynkowych, liczący obecnie 5 osób, również zostanie wzmocniony aby zapewnić klientom kompleksową obsługę marek na poziomie strategii, począwszy od analizy kontekstu biznesowego aż do ewaluacji efektywności podjętych działań. Wyrzykowski i Rzontkowski są przekonani, że "profesjonalne doradztwo strategiczne będzie miało coraz większe znaczenie w pozyskiwaniu nowych Klientów i budowaniu długoterminowych relacji z nimi. Jakość projektów strategicznych  stworzonych w G7 dla PTC Era, Avonu, Pudliszek czy Schulstada była niezwykle wysoko oceniana przez Klientów".

Kolejny cel strategiczny - wzmocnienie wieloletnich relacji z aktualnymi klientami - zostanie zrealizowany poprzez zmiany w dziale obsługi klienta. W jego ramach stworzone zostały dwa zespoły zarządzane przez nowo powołanych Client Service Directorów - Marcina Wieczorkowskiego i Jowite Michalską. Będą oni odpowiedzialni za kierowanie relacjami z klientami agencji. Uprości to procedury decyzyjne i pozwoli na szersze wykorzystywanie doświadczenia tak kluczowych osób w aktywnym zarzadzaniu obsługą  klientów.

W najbliższym czasie planowane jest również umocnienie pozycji bardzo silnego obecnie działu kreacji."Kreacja była i jest mocną kartą G7. Nasze sukcesy i otwartość na świeże pomysły przyciągają najlepszych ludzi reklamy. Takie osoby będziemy zatrudniać. Prowadzę rozmowy z bardzo interesującymi kandydatami i w krótkim czasie dołączą do naszego zespołu", powiedział Darek Rzontkowski, Dyrektor Kreatywy agencji G7.

G7 zatrudnia obecnie 70 osób. Od lat kluczowymi klientami agencji są PTC Era (Era i Heyah), Avon, Heinz(Pudliszki), GM (Chevrolet), PZ Cussons, Nike i Maspex.

Dołącz do dyskusji: G7 stawia na rozwój i porządkuje strukturę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl