Gabriela Bajer kieruje Biurem Reklamy Direct Publishing Group

Gabriela Bajer została nowym dyrektorem Biura Reklamy w zajmującej się content marketingiem spółce Direct Publishing Group. Zastąpiła Annę Mocior, która odeszła z firmy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Bajer ma zająć się reorganizacją działu sprzedaży, a także rozbudową portfolio produktów.

Ostatnio Gabriela Bajer pracowała jako dyrektor sprzedaży bezpośredniej w AIWaseet International, wydawcy tygodnika ogłoszeniowego “Wasset”. Wcześniej, przez wiele lat związana była z Grupą Radiową Agory, gdzie była m.in. zastępcą dyrektora sprzedaży bezpośredniej, regionalnym szefem sprzedaży we Wrocławiu oraz managerem zespołu sprzedaży stacji Blue FM/Roxy FM.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska