SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska marka Gabriella klientem agencji Aliganza

Od początku sierpnia producent wyrobów pończoszniczych Gabriella dołączył do grona klientów agencji Aliganza.

Article

W ramach podpisanej umowy Aliganza zajmuje się działaniami media relations oraz komunikacją produktową i PR marki Gabriella.

Obsługą klienta po stronie agencji zajmie się zespół client development: senior client lead Ewa Gołaszewska, client lead Magdalena Moczarska oraz showroom account executive Karolina Nowicka.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Gabriella w swojej ofercie ma rajstopy, pończochy i skarpetki damskie, w tym modele klasyczne, wzorzyste (również Rajtuzy Lokalne), kolekcję produktów funkcyjnych, dziecięcych czy ślubnych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polska marka Gabriella klientem agencji Aliganza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl