SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gadu-Gadu 10 - nowa wersja komunikatora Gadu-Gadu (zdjęcia)

GG Network testuje od kilku dni nową wersję komunikatora Gadu-Gadu10. Nowe GG udostępni wiele funkcjonalności serwisuspołecznościowego.

GG 10 zaoferuje oprócz rozmów tekstowych,głosowych czy wideo m.in. gry online, rozbudowane awatary, lepszewykorzystanie sieci kontaktów. W GG 10 znajdziemy też usługęobserwowania aktywności naszych znajomych (jeśli np. dodadzą nowezdjęcie etc).

gadugadu10

Ponadto będzie można przeglądać strony www z poziomukomunikatora, a także dostępne są pola wyszukiwania m.in. wserwisach: Google, Wikipedia czy YouTube.

W najbliższych miesiącach ukaże się też wersja GG 10 na Mac-a iLinuksa.

gadugadu10nowe

Zapisy na testy prowadzone są na www.GG10.pl.


Robert Stępowski: Czy uruchamianie funkcjonalnościpodobnych do Naszek-Klasy, czy Facebooka doprowadzi do odebraniaużytkowników tym dwom serwisom?
Jarek Rybus, pełnomocnik zarządu GG Network SA:
W GG 10wprowadzamy usługi, które są rozszerzeniem komunikacji, umożliwiająrozrywkę, poznawanie znajomych, edukację - zaspokajają wielepotrzeb. To ludzkie codzienne oczekiwania i potrzeby. Jeśli chcą jezaspokajać inne serwisy społecznościowe i są one zbieżne z tymipotrzebami, to zapewne tak. Nie ukrywamy, że naszym celem jestzagospodarowywanie jak najwięcej czasu, jaki spędza codziennie wsieci polski internauta. Mamy nadzieję, że wiele ciekawychrozwiązań wprowadzonych w GG 10 to sprawi.

O ile czasu więcej niż teraz z Państwa usług powinnikorzystać użytkownicy byście uznali swoją inwestycje zaudaną?
Trudno to określić. Na pewno jak wspomniałem chcemy maksymalizowaćten współczynnik. Będziemy obserwować, oceniać i wyciągać wnioski.Jesteśmy od lat bezsprzecznym liderem w branży komunikatorówinternetowych, jak również w zakresie radia internetowego. Nakomunikatorze GG codziennie nasz użytkownik spędza około godzinyczasu - traktujemy to jako wyjście do dalszych aktywności w obrębiesieci, ale wychodzących już dzięki GG10
poza samą aplikację.

Skończyliście ten projekt i zabieracie się za następny,czy najpierw czekacie na efekty tego, by przekonać się, czy Waszastrategia rozwoju jest właściwa?
To nie tak. GG 10nie jest kolejnym produktem na półce, nie podchodzimy do niego tak,jako kolejnej pozycji na liście. Rozwój GG to część konsekwentnejstrategii. Jesteśmy jej wierni i sukcesywnie rozwijamy całą sieć GGNetwork, oferując dzisiaj znacznie więcej niż komunikator, niż samerozmowy. Komunikator jest częścią całości, zintegrowanej iprzenikającej się. Aby to zrozumieć, należałoby prześledzić rozwójnaszej firmy przez ostatnie lata - nie tutaj jednak zapewne na tomiejsce. W skrócie: po wydaniu GG 10 jako wersji stabilnejrozwijamy ją nadal, jak i całą sieć GG, oferując każdemuinternaucie duży wybór tego, co i jak chce w danej chwili robić wsieci.

gadugadu10wm

Reklamodawcy chętnie inwestują w niestandardowerozwiązania przy użyciu Państwa narzędzi, czy też wciąż trzeba ichprzekonywać, edukować i tłumaczyć, że warto, a taka kampania wcalenie musi być mniej efektywna niż kampania w TV?
GG toniemal standard w mediaplanach. Wiele kampanii internetowychzawiera w sobie emisję w sieci GG. Dlaczego? Zasięg i skuteczność.W ciągu krótkiego czasu możemy dotrzeć do milionów osób - przy czymco najważniejsze, w odróżnieniu od portali i stron www, banery ireklamy nie znikają, a są dobrze eksponowane w oknie rozmowy czy naliście kontaktów GG. M.in. stąd siła GG i w zasięgu. Edukowaliśmypod tym kątem rynek reklamowy, rozwijaliśmy go i nadal torobimy.
Wracając jednak do meritum, to obecnie dzięki zbudowanej sieciróżnych usług GG Network, o których mówiłem wcześniej, jesteśmy wstanie zorganizować dla reklamodawcy działania niestandardowewykorzystujący social media i wiele innych narzędzi. Niedawnowłaśnie w ramach Biura Reklamy GG Network S.A. powstał specjalnyzespół nazwany GG Power Team, to specjaliści, którzy są w stanietaki "power" zapewnić.

Jak Państwa zdaniem będzie wyglądał rynek serwisówspołecznościowych w 2011-2012 roku (kiedy zdaniem analityków, znówbędziemy mieli dynamiczne wzrosty z przychodów reklamowych) i jakąpozycję na tym rynku może mieć GG Network?
Obserwując nasze działania, można powiedzieć, że właśnie do tegosię szykujemy, aby teraz, w dynamicznej sytuacji rynkowej,rozszerzać sieć GG, budować pozycje, zasięgi, wprowadzać noweusługi i rozwiązania.
Mając długoletnie cenne know-how, wsparcie Naspers Ltd (należymy dotej grupy), przynależność do grupy Allegro, Bankier.pl i wieluserwisów światowych (w ramach Naspers) jesteśmy zdeterminowani nasukces. Konkurencja tylko nas mobilizuje.

Dołącz do dyskusji: Gadu-Gadu 10 - nowa wersja komunikatora Gadu-Gadu (zdjęcia)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl