SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gadu-Gadu 10 - nowa wersja komunikatora Gadu-Gadu (zdjęcia)

GG Network testuje od kilku dni nową wersję komunikatora Gadu-Gadu 10. Nowe GG udostępni wiele funkcjonalności serwisu społecznościowego.

Gadu-Gadu 10 - nowa wersja komunikatora Gadu-Gadu (zdjęcia)

GG 10 zaoferuje oprócz rozmów tekstowych, głosowych czy wideo m.in. gry online, rozbudowane awatary, lepsze wykorzystanie sieci kontaktów. W GG 10 znajdziemy też usługę obserwowania aktywności naszych znajomych (jeśli np. dodadzą nowe zdjęcie etc).

gadugadu10

Ponadto będzie można przeglądać strony www z poziomu komunikatora, a także dostępne są pola wyszukiwania m.in. w serwisach: Google, Wikipedia czy YouTube.

W najbliższych miesiącach ukaże się też wersja GG 10 na Mac-a i Linuksa.

gadugadu10nowe

Zapisy na testy prowadzone są na www.GG10.pl.


Robert Stępowski: Czy uruchamianie funkcjonalności podobnych do Naszek-Klasy, czy Facebooka doprowadzi do odebrania użytkowników tym dwom serwisom?
Jarek Rybus, pełnomocnik zarządu GG Network SA:
W GG 10 wprowadzamy usługi, które są rozszerzeniem komunikacji, umożliwiają rozrywkę, poznawanie znajomych, edukację - zaspokajają wiele potrzeb. To ludzkie codzienne oczekiwania i potrzeby. Jeśli chcą je zaspokajać inne serwisy społecznościowe i są one zbieżne z tymi potrzebami, to zapewne tak. Nie ukrywamy, że naszym celem jest zagospodarowywanie jak najwięcej czasu, jaki spędza codziennie w sieci polski internauta. Mamy nadzieję, że wiele ciekawych rozwiązań wprowadzonych w GG 10 to sprawi.

O ile czasu więcej niż teraz z Państwa usług powinni korzystać użytkownicy byście uznali swoją inwestycje za udaną?
Trudno to określić. Na pewno jak wspomniałem chcemy maksymalizować ten współczynnik. Będziemy obserwować, oceniać i wyciągać wnioski. Jesteśmy od lat bezsprzecznym liderem w branży komunikatorów internetowych, jak również w zakresie radia internetowego. Na komunikatorze GG codziennie nasz użytkownik spędza około godziny czasu - traktujemy to jako wyjście do dalszych aktywności w obrębie sieci, ale wychodzących już dzięki GG10
poza samą aplikację.

Skończyliście ten projekt i zabieracie się za następny, czy najpierw czekacie na efekty tego, by przekonać się, czy Wasza strategia rozwoju jest właściwa?
To nie tak. GG 10 nie jest kolejnym produktem na półce, nie podchodzimy do niego tak, jako kolejnej pozycji na liście. Rozwój GG to część konsekwentnej strategii. Jesteśmy jej wierni i sukcesywnie rozwijamy całą sieć GG Network, oferując dzisiaj znacznie więcej niż komunikator, niż same rozmowy. Komunikator jest częścią całości, zintegrowanej i przenikającej się. Aby to zrozumieć, należałoby prześledzić rozwój naszej firmy przez ostatnie lata - nie tutaj jednak zapewne na to miejsce. W skrócie: po wydaniu GG 10 jako wersji stabilnej rozwijamy ją nadal, jak i całą sieć GG, oferując każdemu internaucie duży wybór tego, co i jak chce w danej chwili robić w sieci.

gadugadu10wm

Reklamodawcy chętnie inwestują w niestandardowe rozwiązania przy użyciu Państwa narzędzi, czy też wciąż trzeba ich przekonywać, edukować i tłumaczyć, że warto, a taka kampania wcale nie musi być mniej efektywna niż kampania w TV?
GG to niemal standard w mediaplanach. Wiele kampanii internetowych zawiera w sobie emisję w sieci GG. Dlaczego? Zasięg i skuteczność. W ciągu krótkiego czasu możemy dotrzeć do milionów osób - przy czym co najważniejsze, w odróżnieniu od portali i stron www, banery i reklamy nie znikają, a są dobrze eksponowane w oknie rozmowy czy na liście kontaktów GG. M.in. stąd siła GG i w zasięgu. Edukowaliśmy pod tym kątem rynek reklamowy, rozwijaliśmy go i nadal to robimy.
Wracając jednak do meritum, to obecnie dzięki zbudowanej sieci różnych usług GG Network, o których mówiłem wcześniej, jesteśmy w stanie zorganizować dla reklamodawcy działania niestandardowe wykorzystujący social media i wiele innych narzędzi. Niedawno właśnie w ramach Biura Reklamy GG Network S.A. powstał specjalny zespół nazwany GG Power Team, to specjaliści, którzy są w stanie taki "power" zapewnić.

Jak Państwa zdaniem będzie wyglądał rynek serwisów społecznościowych w 2011-2012 roku (kiedy zdaniem analityków, znów będziemy mieli dynamiczne wzrosty z przychodów reklamowych) i jaką pozycję na tym rynku może mieć GG Network?
Obserwując nasze działania, można powiedzieć, że właśnie do tego się szykujemy, aby teraz, w dynamicznej sytuacji rynkowej, rozszerzać sieć GG, budować pozycje, zasięgi, wprowadzać nowe usługi i rozwiązania.
Mając długoletnie cenne know-how, wsparcie Naspers Ltd (należymy do tej grupy), przynależność do grupy Allegro, Bankier.pl i wielu serwisów światowych (w ramach Naspers) jesteśmy zdeterminowani na sukces. Konkurencja tylko nas mobilizuje.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gadu-Gadu 10 - nowa wersja komunikatora Gadu-Gadu (zdjęcia)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl