Gadu-Gadu i Radio ZET mogą utworzyć spółkę

Właściciele Radia Zet i Gadu-Gadu mogą wspólnie utworzyć firmę - taką decyzję podjął we wtorek Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. UOKiK uznał, że transakcja ta nie naruszy konkurencji w Polsce.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

GG Network jest właścicielem komunikatora Gadu-Gadu oraz kilku serwisów społecznościowych i rozrywkowych, w tym radia internetowego Open FM. Należy do grupy kapitałowej Naspers, posiadającej ponad 600 spółek na całym świecie - w Polsce m.in. portal Allegro. Drugi uczestnik połączenia - Eurozet - kieruje grupą radiową, w której skład wchodzą m.in. stacje: Radio Zet, Antyradio i Planeta FM. Eurozet jest częścią grupy Lagardcre. Firmy mają wspólnie oferować w internecie usługi muzyczne.

- Spółki EUROZET i GG Network są na etapie standardowych rozmów biznesowych na temat ewentualnej współpracy i jej zakresu. Szukamy optymalnego rozwiązania, które będzie satysfakcjonujące dla obu naszych spółek. Rozważaliśmy, i nadal rozważamy, różne warianty współpracy. Jednym z nich było powołanie do życia podmiotu świadczącego usługi w oparciu o kompetencje obu spółek. Z tego powodu wystąpiliśmy do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z zapytaniem o zgodę na utworzenie wspólnego przedsiębiorcy. Nie rozpatrywaliśmy kwestii przejęcia udziałów w EUROZET lub GG Network przez którąkolwiek ze stron. O rezultatach prowadzonych negocjacji spółki będą informować po ich zakończeniu - czytamy w oświadczeniu spółek EUROZET i GG Network.

Zgodnie z przepisami transakcja podlega zgłoszeniu do urzędu antymonopolowego, jeżeli biorą w niej udział firmy, których łączny obrót w roku poprzedzającym przekroczył 1 mld euro na świecie lub 50 mln euro w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej