SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Gang świeżaków” w Biedronce z nowymi maskotkami, punkty za zakupy za min. 40 zł

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) 28 sierpnia zacznie drugą odsłonę promocji „Gang świeżaków”. W akcji za punkty otrzymywane za zakupy o wartości minimum 40 zł będzie można dostać pluszaki symbolizujące owoce i warzywa.

Article

Żeby wziąć udział w promocji, należy jednorazowo zrobić w Biedronce zakupy za minimum 40 zł. Otrzymuje się za to punkt. Dodatkowo po jednym punkcie można otrzymać, jeśli wśród kupionych produktów są warzywa lub owoce, jeśli zarejestruje się zakup przy pomocy kart Moja Biedronka oraz jeśli kupi się za minimum 10 zł produkty specjalne w okresie wskazanym na ich etykietach.

Przy robieniu zakupów za wielokrotność kwoty 40 zł, liczba przyznawanych punktów będzie odpowiednio mnożona. Punkty w formie naklejek będzie można zbierać na specjalnych kartach dostępnych w sklepach Biedronka.

Do zdobycia za punkty są pluszaki symbolizujące owoce i warzywa. Jednego pluszaka można odebrać za darmo za 60 pkt lub za 30 pkt i 19,99 zł. Punkty będzie można zbierać do 19 listopada, a maskotki będą wydawane do 3 grudnia lub do wyczerpania zapasów.

Wśród pluszaków będą dostępne zarówno modele znane z zeszłorocznej akcji (marchewka, jabłko, tuskawka, brokuła, czosnek, bakłażan), jak też nowe (groszek, rzodkiewka, kalafior i borówka).

Ponadto w sklepach Biedronki będzie można kupić album z przygodami bohaterów promocji. Natomiast w bezpłatnej aplikacji mobilnej (na urządzenia z iOS i Androidem) będą dostępne gry z tymi postaciami, odblokowywane za pomocą specjalnych kodów, dostępnych na stronie internetowej Biedronki, na profilu marki na Facebooku oraz w innych materiałach związanych z akcją.

Jak już informowaliśmy, od poniedziałku trwa teaserowa kampania reklamowa zapowiadająca nową odsłonę tej promocji.

Kampania obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN Style, Polsat Cafe, Stopklatka TV, Polsat Film, Disney Channel i MiniMini+), internet (m.in. portale społecznośćiowe) oraz same sklepy Biedronka.

Obsługą reklamową Biedronki zajmują się agencja reklamowa Duda Polska (kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Gang świeżaków” w Biedronce z nowymi maskotkami, punkty za zakupy za min. 40 zł

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Buhaha
Grażyny i Janusze już się cieszą.
40zł za jeden punkt? Przecież maskotkę można kupić za mniej niż 20zł.
13 3
odpowiedź
User
tawokularach
W Stokrotce punkty się zdobywa za każde wydane 20 zł, co jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem. Biedronka w ogóle nie myśli o singlach i parach, tylko o 5 osobowych rodzinach, które tygodniowo wydają ponad 60 zł na zakupy.
12 6
odpowiedź
User
klient
A może jakiś program lojalnościowy dla osób bez małych dzieci? W innych sklepach można dostać zniżki na zakupy albo coś z bogatego katalogu nagród.
9 2
odpowiedź
User
jak
W Stokrotce punkty się zdobywa za każde wydane 20 zł, co jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem. Biedronka w ogóle nie myśli o singlach i parach, tylko o 5 osobowych rodzinach, które tygodniowo wydają ponad 60 zł na zakupy.


Chyba miało być 600 na zakupy w tym komentarzu.
6 1
odpowiedź
User
MIMi
LOL Wejdź na alli lub inny express a znajdziesz masę badziewnych pluszaków za grosze.
5 1
odpowiedź
User
Czesław
Wieczorem, gdy w lokalnym sklepie Biedronki nie ma już wielu klientów ubieram w się w długi prochowiec i idę robić zakupy, kupuję przeważnie marchewki ekologiczne po 6.99 za opakowanie, wazelinę do rąk i rajstopy w kolorze cielistym. Ostatnio odebrałem w sklepie Brokuła Bartka, oprócz tego kupiłem dużą tubkę wazeliny i grube pęto luksusowej kiełbasy z indyka. Znajoma kasjerka uśmiechnęła się do mnie znacząco, witając zdaniem: "Dobry wieczór, panie Czesławie". Drżacymi dłońmi wstukiwałem pin na terminalu a potem pakowałem pluszowego świerzaka i resztę akcesoriów - pragnąłem jak najszybciej znaleźć się w przytulnej kawalerce. Nareszcie w domu! Rozbieram się z płaszcza pod którym mam na sobie tylko pończochy w cielistym kolorze oraz klamerki na sutkach. Z półki patrzy na mnie z wyrzutem upstrzona woskowatymi zaciekami Truskawka Tosia. Smaruję kiełbasę z indyka połową wazeliny, potem powoli przytulam do siebie Brokuła Bartusia, coraz niżej i niżej - wpijając palce w jego pluszowy kwiatostan. Moja miłość do świeżaków nie zna granic ani tabu.
3 3
odpowiedź
User
tawokularach
W Stokrotce punkty się zdobywa za każde wydane 20 zł, co jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem. Biedronka w ogóle nie myśli o singlach i parach, tylko o 5 osobowych rodzinach, które tygodniowo wydają ponad 60 zł na zakupy.


Chyba miało być 600 na zakupy w tym komentarzu.

Masz rację!
0 0
odpowiedź
User
assasa
czy wy jestscie powaznie, na uj wam te biedne maskotki? 60 pkt to 2400zl w zakupach, kto sie na to nabiera?
4 0
odpowiedź
User
kozanostra1992
Próby przekupywania gówniarzerii ciąg dalszy... a swoją drogą to z panem Czesiem u góry, to chyba coś nie za bardzo, bo ma b. nietypowe upodobania! :p
2 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing