Garden of Words projektowo dla Pasaży Tesco

Agencja Garden of Words zajmie się realizacją CSR-owego projektu „Wspólna przestrzeń”  dla Pasaży Tesco - sieci centrów i galerii handlowych należących do Tesco Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Garden of Words w ramach projektu „Wspólna przestrzeń” będzie odpowiedzialne za budowanie relacji z najemcami oraz komunikację wydarzeń w mediach regionalnych i branżowych. Program zostanie zrealizowany w kilkunastu kluczowych pasażach handlowych w całej Polsce.

- Powierzyliśmy Garden of Words realizację programu „Wspólna przestrzeń” ze względu na doświadczenie oraz efekty dotychczasowych działań - mówi Łukasz Kędzior, kierownik ds. marketingu centrów handlowych w Tesco Polska.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Od września realizacją projektów z zakresu public relations oraz social media (w tym influencer marketing i kontraktami ambasadorskimi) Pasaży Tesco zajmuje się agencja Platinium Cast.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało late show Sekielskiego?  Po zmianie pasma widownia zmalała

Ilu widzów miało late show Sekielskiego? Po zmianie pasma widownia zmalała

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta