Gardena promuje się w telewizji i prasie

W telewizji i prasie trwa najnowsza kampania reklamowa marki Gardena - producenta narzędzi i urządzeń ogrodniczych oraz systemów nawadniania. Celem kampanii jest dotarcie do szerokiego grona klientów i wzrost świadomości marki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Przygotowano kilka różnych wersji spotów reklamowych. Spoty telewizyjne emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych należących do grup TVP, Polsat, TVN oraz At Media.

Kampania telewizyjna wspierana jest przez reklamy zamieszczone w prasie, które pojawiają się w mediach ogrodniczych (np. Mój Piękny Ogród, Kwietnik, Ogrody). Działania z zakresu PR dla marki Gardena, która w tym roku świętuje swoje 50. urodziny, realizuje agencja ComPress S.A

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek