SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gaspol wybrał Questię

Questia Communications Management Consultants po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę PR firmy Gaspol S.A. - lidera na rynku gazu płynnego w Polsce.

Współpraca obejmie działania skierowane zarówno do mediów, jak i bezpośrednio do konsumentów. Umowa przewiduje współpracę do końca 2008 r.

Do zadań Questii należeć będzie prowadzenie działań wspierających launch nowej, przyjaznej środowisku marki PrimaEnergy oraz wsparcie mediowe dla drużyny kolarskiej Gaspol-Liquigas biorącej udział w wyścigu Tour de Pologne, którego Gaspol jest oficjalnym sponsorem.

Agencja zajmie się także zapewnieniem wsparcia PR dla projektów CSR realizowanych lokalnie przez Gaspol.

Współpraca obu firm rozpoczęła się w 2005 roku. Od tamtej pory agencja konsekwentnie budowała wizerunek Gaspolu jako firmy odpowiedzialnej i dbającej o bezpieczeństwo poprzez prowadzenie w imieniu Gaspolu edukacji na temat bezpieczeństwa użytkowania butli. Questia odpowiedzialna była również za budowanie bezpośrednich relacji z kluczowymi środowiskami w lokalnych społecznościach, a także za podnoszenie świadomości marki Gaspol na poziomie ogólnopolskim i pozycjonowanie firmy jako lidera.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gaspol wybrał Questię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl