Zmiany w kierownictwie Gazeta.pl: Bartosz Raj szefem newsroomu, Piotr Pietrzak przychodzi z Nike

Od października br. szefem powiększonego newsroomu Gazeta.pl będzie Bartosz Raj. Głównymi kategoriami tematycznymi będą zarządzać pracujące już w Agorze Marlena Jezierska i Anna Budyńska, a także Piotr Pietrzak, który poprzednio był związany z Nike Poland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Zmiany w kierownictwie Gazeta.pl: Bartosz Raj szefem newsroomu, Piotr Pietrzak przychodzi z Nike
Bartosz Raj i Marlena Jezierska

W powiększonym newsroomie Gazeta.pl będą razem pracowały redakcje serwisów newsowych: Wiadomości.Gazeta.pl, gospodarczo-technologicznego Next.Gazeta.pl, Kultura.Gazeta.pl i rozrywkowego Buzz.Gazeta.pl. Szefem newsroomu zostanie Bartosz Raj.

Poprzednio Raj przez pięć lat był redaktorem naczelnym i szefem newsroomu Sport.pl, odpowiadał m.in. za aplikację mobilną Sport.pl Live. Wcześniej pracował m.in. jako zastępca redaktora naczelnego dziennika „Metro”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gazeta-pl-strona-glowna-nowa-bez-zaskoczen-uporzadkowana-i-czytelniejsza-opinie,7171226687584385a ##

Z kolei biznesem Sport.pl będzie teraz zarządzał Piotr Pietrzak (na zdjęciu poniżej), który dołączy do zespołu Agory po trzech latach pracy jako dyrektor marketingu Nike Poland. W latach 2014-2015 Pietrzak był dyrektorem zarządzającym Sportfive Polska, a wcześniej przez sześć lat pracował w polskim oddziale Havas Sports & Entertainment. Ogółem w branży komunikacji oraz marketingu sportowego ma 15 lat doświadczenia.

grafika

Marlena Jezierska, poprzednio szefowa biznesu Sport.pl, będzie teraz zarządzać rozwojem biznesowym lifestyle w Gazeta.pl. Ma skoncentrować się na rozwoju serwisów kulinarnych oraz Zdrowie.Gazeta.pl, MyFitness.pl i eDziecko.pl. Jezierska jest związana z Agorą od trzech lat, pracowała też w tej firmie w latach 2007-2013, m.in. jako dyrektor projektu Euro 2012 oraz dyrektor ds. sportu amatorskiego i CSR. W latach 2013-2015 była związana z Ringier Axel Springer Polska (była dyrektor zarządzającą marki „Przegląd Sportowy”), a wcześniej pracowała m.in. w departamencie marketingu i sprzedaży Polskiej Telefonii Cyfrowej (obecnie T-Mobile Polska).

Marzena Szkolak (na zdjęciu poniżej), poprzednio odpowiedzialna za treści w serwisach lifestyle'owych Gazeta.pl, została zastępczynią Pawła Stremskiego, dyrektora programowego Gazeta.pl. Na nowym stanowisku skupi się na współtworzeniu polityki programowej portalu, prowadzeniu dużych projektów redakcyjnych i zarządzaniu bieżącą działalnością.

grafika

Z kolei Anna Budyńska będze odpowiadała w Gazeta.pl za treści premium, publikowane na stronie głównej, w wydaniu weekendowym i w serwisie Kobieta.Gazeta.pl. Jednocześnie nadal będzie redaktor naczelną Weekend.Gazeta.pl i kierownikiem ds. treści premium.

Budyńska pracuje w Gazeta.pl od początku ub.r. Przedtem przez osiem lat była związana z Ringier Axel Springer Polska. Przygotowywała tam dodatki tematyczne do „Newsweeka”, „Forbesa” i „Faktu” poświęcone m.in. medycynie, sportom ekstremalnym czy podróżom, a przez ostatni rok pracy zarządzała jednym z działów biura reklamy Media Impact Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agora-inwestuje-4-4-mln-euro-w-roi-hunter-czeska-firme-marketingu-internetowego,7171224919578753a ##

grafika

W pierwszej połowie br. wpływy segmentu internetowego Agory (obejmującego też m.in. firmę marketingu internetowego Yieldbird) wyniosły 86,7 mln zł (wobec 81 mln zł rok wcześniej), a zysk EBITDA wzrósł w skali roku z 8,7 do 10,8 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu