SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gazeta.pl przeprasza Andrzeja Dudę i dziennikarzy TOK FM za wyróżnienie wpisu zestawiającego Dudę z Dubienieckim

Redakcja Gazeta.pl przeprosiła za umieszczenie na stronie głównej serwisu radia TOK FM wpisu blogera, w którym Andrzeja Dudę zestawiono z aresztowanym niedawno Marcinem Dubienieckim. Przerosiny skierowano zarówno do prezydenta, jak i dziennikarzy TOK FM, którzy nie odpowiadają za tę wpadkę.

Article

We wtorek jako pierwszy materiał u góry strony głównej Tokfm.pl pojawił się wpis z platformy blogowej serwisu. Tekst zatytułowany „Duda i Dubieniecki - jeden jest prezydentem, drugi siedzi. Podaj 7 szczegółów, które ich różnią” napisał autor o pseudonimie Próbki Cukierków.

Eksponowanie tego wpisu na stronie głównej serwisu TOK FM oburzyło niektórych dziennikarzy i blogerów aktywnych w serwisach społecznościowych.


W środę redakcja Gazeta.pl zamieściła przeprosiny skierowane do Andrzeja Dudy za zamieszczenie na stronie głównej wpisu, w którym „prezydent w sposób nieuprawniony został przedstawiony w negatywnym świetle”. Redaktorzy zaznaczyli, że był to ich błąd, ponieważ to oni zarządzają serwisem TOK FM, nie zajmują się tym natomiast dziennikarze ani szefowie rozgłośni (Gazeta.pl i TOK FM należą do Agory).

- Wczorajszy tekst był wpisem blogowym z platformy Tokfm.pl i nie reprezentuje zdania Redakcji Radia TOK FM, serwisu Tokfm.pl oraz portalu Gazeta.pl. Nie było intencją redakcji portalu Gazeta.pl ukazać w sposób nieuprawniony w negatywnym świetle prezydenta Andrzeja Dudę - uważamy, że zawarte w materiale porównanie jest niestosowne. Wobec redaktora, który zamieścił wpis na stronie głównej Tokfm.pl, zostały wyciągnięte konsekwencje - napisali redaktorzy Gazeta.pl. - Przepraszamy też kolegów i koleżanki z Redakcji Radia TOK FM za narażenie ich na negatywne opinie, które pojawiły się w związku z opublikowanym materiałem w mediach społecznościowych - dodali.

Wpis blogowy, którego dotyczy sprawa, nadal jest dostępny na stronie.

W czerwcu br. serwis Tokfm.pl zanotował 785,3 tys. użytkowników i 5,75 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gazeta.pl przeprasza Andrzeja Dudę i dziennikarzy TOK FM za wyróżnienie wpisu zestawiającego Dudę z Dubienieckim

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
FauxNews
To jest po prostu niewiarygodne.
16 10
odpowiedź
User
taka_prawda
Ojejku, jakoś kataryna nie pierdziała, kiedy Komorowskiego mieszali codziennie z błotem w mediach Karnowskich czy Wildsteina. Różnica między GW a GP czy niezalezna jest taka, że chociaż przepraszają za coś takiego. "Niezależni" by po prostu usunęli artykuł i wmawiali że nie było sprawy.
14 20
odpowiedź
User
tiki-taka
"Niezależni" by po prostu usunęli artykuł i wmawiali że nie było sprawy.

A gazeta.pl nie usunęła artykułu i też wmawiają, że po sprawie.
9 9
odpowiedź