Gazeta.pl wspiera Białoruś. "Żywie Białoruś" pojawiło się w logotypie

Gazeta.pl dodaje do logotypu hasło "Żywie Biełaruś!" (Niech żyje Białoruś!) oraz łączy siły z kolektywem reporterskim Outriders w ramach projektu "Białoruskie domino". Jego celem jest przedstawianie czytelniczkom i czytelnikom nie tylko ekskluzywnych informacji z Białorusi po szeroko kwestionowanych wyborach prezydenckich, ale także zarysowanie szerszego kontekstu wydarzeń obserwowanych przez białoruskich korespondentów Outriders.

bcz
bcz
Udostępnij artykuł:
Gazeta.pl wspiera Białoruś. "Żywie Białoruś" pojawiło się w logotypie

Na Białorusi od niedzieli dochodzi do drastycznych scen, w których milicja oraz OMON bije protestujących przeciwko sfałszowanym wyborom. Zatrzymanych zostało prawie 7 tys. osób, strona rządowa potwierdziła śmierć dwóch osób.

- Obecne wydarzenia w Mińsku oraz całej Białorusi są bez precedensu w historii tego kraju. Chcemy tę sytuację pokazać, wytłumaczyć i pomóc zrozumieć wszystkim czytelnikom w Polsce. Z Białorusi dochodzą do nas strzępki informacji, dlatego tak istotne jest złożenie ich w całość. Współpraca portalu Gazeta.pl z Outriders pozwoli połączyć wszystkie atuty dużego gracza medialnego i dynamicznego kolektywu reporterskiego – tłumaczy Jakub Górnicki współzałożyciel  Outriders.

Gazeta.pl na cały sierpień udostępni swoje łamy reporterom Outriders relacjonującym powyborcze wydarzenia na Białorusi, a dodatkowo uzupełni relacje o własne materiały autorskie. W ramach "Białoruskiego domina" na bieżąco będą się ukazywać zarówno teksty reporterskie, jak i krótkie komentarze, zdjęcia czy materiały wideo.

- Wspólny projekt Gazeta.pl i Outriders to szansa dla szerokiej rzeszy polskich czytelników, by od środka poznać sytuację na Białorusi - mówi Marcin Gadziński, dyrektor zarządzający Gazeta.pl. - Trzy miesiące temu ogłosiliśmy programową "Deklarację Gazeta.pl", obiecując naszym użytkownikom, że w czasach "nowej normalności" będziemy szczególnie pilnować rzetelności informacji oraz nadawać wydarzeniom właściwą im rangę, niezależnie od "klikalności". Stawiając tak mocno na jakościowy kontent o Białorusi, chcemy spełnić tę obietnicę - dodaje.  

Hasło "Żywie Biełaruś" przy logotypie portalu

"Białoruskie domino" to także kolejny element zaangażowania Gazeta.pl w sprawy białoruskiego marzenia o wolności. Od początku tygodnia – od 10 sierpnia przy logotypie Gazeta.pl na stronie głównej widnieje hasło "Żywie Biełaruś!", będące jednym z haseł opozycji demokratycznej.

W czerwcu 2020 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 15,8 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 554 mln odsłon.

bcz
Autor artykułu:
bcz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7