SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Gazeta Prawna" dla Schulza

Dziennik "Gazeta Prawna" kolejnym klientem Schulza

Agencja reklamowa Schulz zdobyła ostatnio kontrakt na zakup czasu antenowego w radio i TV dla "Gazety Prawnej" w okresie od maja do grudnia 2005 r.

 Grupa Wydawnicza INFOR S.A. zdecydowała się przekazać Schulzowi budżet medialny "Gazety Prawnej" po rozstrzygnięciu trójstopniowego przetargu.

Schulz istnieje od 1997 roku. Na polskim rynku współpracuje z Tesco i Nestlé a na rynku międzynarodowym z Frostą oraz, jako jedna z czterech agencji na świecie, z Colgate-Palmolive w ramach  adaptacji opakowań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Gazeta Prawna" dla Schulza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl