„Gazeta Wyborcza” drożeje o 50 groszy. „Wzrost kosztów, niekorzystne trendy reklamowe”

Od początku listopada „Gazeta Wyborcza” (Agora) od środy do weekendu będzie droższa o 50 groszy, nie zmieni się natomiast cena jej poniedziałkowych i wtorkowych wydań. - Obecna zmiana wiąże się przede wszystkim z ogólnym wzrostem kosztów dziennika, w tym energii i usług - komentuje Jerzy Wójcik, wydawca dziennika.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Po podwyżce w środy i czwartki „Gazeta Wyborcza” będzie kosztować 3,99 zł, w piątki - 5,49 zł, a w soboty - 5,99 zł. Nie zmieni się natomiast cena numerów poniedziałkowych (4,99 zł) i wtorkowych (3,99 zł).

- „Gazeta Wyborcza” publikuje unikalne, ekskluzywne treści, pisane przez wybitnych dziennikarzy, tworzone przez fotoreporterów, grafików i ekspertów z różnych dziedzin - od zawsze są one jej wizytówką. Stale rozwija też swoją ofertę dla czytelników, przygotowując dla nich nie tylko coraz grubsze i pełne niezwykłych tekstów wydania, ale też akcje specjalne i wydarzenia - wylicza Jerzy Wójcik, pełniący w „GW” funkcję wydawcy.

- Wymaga to jednak nakładów, szczególnie w obliczu niekorzystnych trendów na rynku reklamy. Obecna zmiana wiąże się przede wszystkim z ogólnym wzrostem kosztów dziennika, w tym energii i usług - dodaje.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/klubu-przyjaciol-wyborczej-datki-od-czytelnikow-jak-przekazywac,7170827464259713a ##

„GW” ze spadkiem sprzedaży i wzrostem w prenumeracie cyfrowej

Natomiast portal Wyborcza.pl we wrześniu zanotował 6,96 mln realnych użytkowników i 64,46 mln odsłon (według badania Gemius/PBI). Z cyfrowej prenumeraty „GW” na koniec czerwca korzystało 193 tys. internautów.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"