'Gazeta Wyborcza' i 'Fakt' nadal najchętniej czytane

"Gazeta Wyborcza" i "Fakt" to najpopularniejsze gazety codzienne wPolsce, a najchętniej czytany tygodnik to "Tele Tydzień". Kto jestna czele dwutygodników i miesięczników? Szczegóły w raporcieportalu Wirtualnemedia.pl.

KS
KS
Udostępnij artykuł:

Jak pokazują najnowsze dane pochodzące z Polskich BadańCzytelnictwa, po "Gazetę Wyborczą" sięga 16,79 proc. Polaków, a po"Fakt" 16,18 proc. respondentów. Dalej w rankingu plasują się:"Super Express" z czytelnictwem na poziomie 7,63 proc., "Metro",którego czytanie deklaruje 7,02 proc. pytanych i "Dziennik", któryczyta 5,71 proc. badanych.

Najpopularniejszym tygodnikiem jest "Tele Tydzień", który jestczytany przez 35,78 proc. ankietowanych, zaś na drugim miejscu zeznacznie niższym wynikiem (20,18 proc.) znajduje się "Życie naGorąco".

Wśród dwutygodników najpopularniejsze są: "Viva!" (12,18 proc.),"Z Życia Wzięte" (10,98 proc.) i "Komputer Świat" (8,92 proc.).

W kategorii miesięczników, najwięcej respondentów zadeklarowało,że czyta "Twój Styl" (13,94 proc.) i "Claudię" (13,30 proc.).

Spośród trzech notowanych w badaniu dwumiesięczników największymzainteresowaniem cieszy się "Komputer Świat: Twój Niezbędnik",który ma czytelnictwo wynoszące 5,70 proc.

Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp. zo.o. zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyłosię za pomocą techniki CAPI w okresie od kwietnia do września 2008roku na losowej próbie ogólnopolskiej osób (23 659 przypadków),dobieranej z operatu PESEL i realizowanej do wyczerpania. Podaneliczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego.

Następujące tytuły nie były badane w poszczególnych falach:"Bingo": kwiecień 2008:lipiec 2008;"Charaktery": kwiecień 2008; "InStyle": kwiecień 2008 i maj 2008; "Manager Magazin" kwiecień 2008 :czerwiec 2008; "Top Gear": kwiecień 2008; "Teraz Białystok":kwiecień 2008: maj 2008.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu