SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Co pokolenie, to Wyborcza” w reklamach „Gazety Wyborczej” (wideo)

1 czerwca ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa „Gazety Wyborczej” (Agora) pod hasłem „Co pokolenie, to Wyborcza”. Akcja nawiązuje do jubileuszu 30-lecia istnienia dziennika.

W reklamach z kampanii „Co pokolenie, to Wyborcza” występują osoby młodsze i starsze, o różnych zainteresowaniach i pasjach. Kolejne sceny łączy charakterystyczny dla „Gazety Wyborczej" czerwony prostokąt, znany z logo dziennika.

W ten sposób zespół „Gazety Wyborczej" i jej portalu Wyborcza.pl chce przypomnieć, jak różnymi sprawami zajmuje się na co dzień. Akcja nawiązuje też do jubileuszu 30-lecia dziennika, którego kulminacją były uroczystości trzy tygodnie temu - tytuł Człowieka Roku „GW” odebrał wtedy Donald Tusk.

 

- Mijają lata i - choć różnimy się wiekiem, płcią czy pochodzeniem - cały czas łączą nas słowa, obrazy i emocje. Dlatego w naszej nowej kampanii wizerunkowej pokazujemy, jak różni są nasi odbiorcy, a jednocześnie jak cały czas potrafimy być z nimi i odpowiadać na ich potrzeby. To od 30 lat wyróżnik „Gazety Wyborczej” - medium wielkopokoleniowego, świadka, a czasem też inicjatora zmian nie tylko społecznych zachodzących w naszej polskiej codzienności. To zaszczyt powiedzieć, że „Co pokolenie, to Wyborcza” - komentuje kampanię Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej.

Działania reklamowe będą realizowane od początku czerwca w telewizji (TVN, Polsat, TVN24, kanały tematyczne), prasie (magazyny i czasopisma Agory, a także „Newsweek" i „Polityka"), kinach Helios (należących do Agory), internecie (Facebook, Google, serwisy internetowe Agory) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS i na ekranach indoorowych.

Kampanie obejmie też „Gazetę Wyborczą” i Wyborcza.pl oraz ich profile w mediach społecznościowych. Potrwa przez cały czerwiec.

Założenia kampanii przygotowały działy marketingu i strategii online „Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl. Produkcją spotów zajęło się SzutSzut Studio, a zakup mediów - dział marketingu „GW” wspierany przez dom mediowy Spark Foundry (dawniej Blue449). Produkcją spotu - wyreżyserowanego przez Szymona Lenkowskiego - zajął się dom produkcyjny Szut Szut Studio, a postprodukcją i udźwiękowieniem - Studio Nowy Orlean.

Z danych ZKDP wynika, że w pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 91 506 egz., o 7,3 proc. mniej niż rok wcześniej.

Natomiast portal Wyborcza.pl w marcu br. zanotował 7,56 mln realnych użytkowników i 67,47 mln odsłon, wobec 6,15 mln użytkowników i 61,32 mln odsłon rok wcześniej (według badania Gemius/PBI). W portalu od ponad pięciu lat obowiązuje płatny system dostępu do treści, na koniec ub.r. korzystało z niego 170 tys. użytkowników, podczas gdy rok wcześniej było ich 133 tys.

W pierwszym kwartale br. wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” wzrosły w skali roku o 7 proc. do 24,4 mln zł, a przychody reklamowe dziennika zmalały o 14 proc. do 14,8 mln zł.

Dołącz do dyskusji: „Co pokolenie, to Wyborcza” w reklamach „Gazety Wyborczej” (wideo)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ama
To dziennikarze GW z pracującymi w Agorze dziećmi? :-)
odpowiedź
User
Belzebub
Liberalne lewactwo służy wiernie Lucyferowi. Pakt z diabłem im się bardzo opłaca. Dzięki oddaniu duszy Szatanowi liberalne lewactwo ma władzę i pieniądze.
odpowiedź
User
Papa Diego
Boszsz, cała normalna Agora musi zapieprzać na tę studnię bez dna. Na dodatek te trutnie spowodowały, że są ludzie, którzy omijają Helios, albo firmy, które nie chcą współpracować z AMS.
odpowiedź